...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Comeback!

After soooo many months (years) of silence... At last!! This blog has a made a comeback! *clap3*

Yupe! From now on, it will be alive from a loooooong holiday... I thought i was gonna put a complete end to it but thanks to me and my brain for a brilliant idea... Kutelah memaksa anakku menjadi penulis jemputan dan mungkin menjadi penulis tetap di blog ini... amaciam?? geliga tak otak aku?! Hahahaha.. Kalau adik aku si uda tu baca kompem dikata kakaknya ni poyo! Muahaha..

Well... Honestly, aku rindu jugak nak berblog... It used to be my passion... I have wrote so much for the past years until i have completely ignored it since we moved to Doha... Nak buat cemana, our life here has been so busy than before and both my kids are always my top priority... Blogging ni dah lama dah takde dalam kamus hidup aku since bebudak ni punya commitments have taken up most of my time... But ALHAMDULILLAH am happy with that walaupun kekadang terkenang2 zaman active menaip... Terkadang rindu itu menerjah... terkadang daku tersentap dek memori silam... owhhh!!

haaa gituuuu!! rindu seh nak merepek2 dalam blog ni macam dulu... Ehe!

Anyway, kerinduanku bakal terubat since i have decided to make my Tuan Kecik aka my dearest son, Aiman the new writer of this blog... aiman diberi tanggungjawab to take charge of this blog sepanjang summer holiday ni... Or as i have mentioned way earlier... probably he will be in charged forever sambil2 dipantau oleh yours truly... hiks!

Musti ada yg pelik kenapa jek tetiba aku buat camtu kannn... kannnn.... kannn... eleh! cam aku takleh baca otak korang yg geliga tu... Yang penuh dengan persoalan ituuuu.... kehkehkeh... well, the Reason being...

1) nak kurangkan Aiman main game sepanjang skul hols ~ kalau ngadap komputer aseklaaa MINECRAFT! Menyampah maknyer tau!

2) nak kurangkan dia merapu merepek meraban ~ pehhh boleh hangen berasap telinga dengar dia merepek!

3) nak improve writing skill dia so buleh le jadik penulis tersohor... Katanyaaa.. Ahaks!!

4) nak kill his time dari kebosanan dan memekak kat telinga aku ~ ini memang serious aku tak tipu!

5) nak dera dia ~ katanya mak singa harusla dera anak! Hahaha!

6) nak kasi dia tension ~ selalu ko kasi mak ko tension kannn... Skarang ko rasakannnn!!

Ooohhh actually banyak lagi reason kalau aku nak type sesatu but i chose not to... Lagipun kesian plak kat aiman tu kang.... terdera plak perasaan dan jiwa raga dia tu nanti... Dia skrg ni dah la tengah kemaruk baca post2 yang aku buat time jaman tok kaduk dulu tu... kang tetiba meroyan la plak baca aku TERmengumpat dia kat sini... sensitip terlebey sudah sket anak bujang aku tu lately ni... Almaklumlaaaaa... orang dah bujang... seploh taun lagi dah nak kawen! Ooopssiee! Hahaha sorila anak oi... Nasib ko ler dapat mak yg camni... Pasrah jelah yeak!

Oklah! Oklah! Am not suppose to write too long.. Nanti overshadow aiman pulak... Terganggu pulak emosi pakcik ketot tu... So, last but not least... I just hope that aiman could write better than me and he would be able to get the benefit from doing this... 😉

*Mem Beso's signing off*

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails