...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Ada2 aje tokmai ni...

Tokmai tu memang... Ada2 aje... Dah ku kata takyah nak selebret2 birthday aiman tapi nan adonya dia nak dengar... Agaknya memang tok nek kejanya spoilkan cucu2 ajer ek? Ishh jangan anak2 aku jadik cucu terlampau sudah! Dah banyak dah kes yang aku nampak depan mata cucu terlampau dimanja dek tok nek sampai mak bapak sendiri pun anaknya dah tak heran... Hmmm... Selisih jer! Jangan jadi kat anak aku dah!



Anyway family aku manjakan cucu memang bertempat... Takde kompromi2 kalau dah buat salah... So, aku lega la sket kan... Lagipun memang family aku tau yang aku tak suka anak2 aku manja terlebey sudah... Man2 cukup... Yang terlebey tu lah yang selalunya memudaratkan kehidupan! Kekekeke...

Btw, semalam aku kasi can la kat tokmai nak treat birthday boy aka cucu tersyg dia tu... Yang penting dia hepi, aiman pun hepi! Kemain lagi tu memesan kat uda suruh beli kek segala... Sanggup tu susah payah kuar duit and buat memacam lagilah utk cucu tersyg dia ni... Hamboih!! Tak agak2 betul!


Katanya kasik can la dia nak selebret besday aiman... Belum tau lagi in future aiman dpt selebret besday kat mesia lagi ke tak so aku malas nak kata apa dah.... Ikutkan jelah... Dah sah2 la bujang aku tu sengih manjang kannn... Sape yg tak suka dpt special attention camni yea dok?! Hehehe...






Anyway... Jauh di sudut hati memang aku rasa terharu sebab anak bujang aku ni memang menjadi kesayangan ramai dlm family aku... Bukan la kata cucu2 lain tak disayang tapi being the first grandchild in the family does makes him so special... Indeed!



Hopefully semua doa2 yang diaminkan semalam sempena besday aiman akan dimakbulkan Allah swt... Dan aku akan make sure anak bujang aku akan sentiasa kenang jasa dan budi yang ditabur oleh insan2 yang menyayangi dia sepenuh hati... InsyaAllah!


~ untungnya jadik Aiman! ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails