...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Birthday treat for Tuan Kecik!

Blogger down ke semalam... Dari kol 8pm aku try nak upload entry tapi manjang error! Sudahnya entry khas for aiman lambat la kuar! Chaits!!

Tapi takpe... Dugaan kecik je tu... Tenang2 aja deh! Better be late than never yea dok! Hehehe...

Anyway arini aku takde plan anything special pun utk Aiman... Memang takde nak celebrate2 nyer... Dah 8 thn takyah le nak over sangat kan... Hehehe... Pagi tadi bangun tido kita feluk2 kiss2 and say hepi besday aje... Pastu bila tanya apa yg dia nak buat arini, he requested to go to waterpark... Wah! Mana nak kucari waterpark kat JB ni... Yang ada pun ala2 mandom... So, request denied! Huahuahua...

At last he decided to just watch Transformers... Again?! Kemaruk transformers sungguh la ini budak! But this time around dia nak tengok in 3D pulak... So... Request granted! Layankan aje permintaan birthday boy tu... Aku pun suka giler movie ni! Memang terbaekkk ok! Nak suruh tengok lagi pun akak relaaa! ;-P


Lepas habis movie tu, aku bertiga beranak mundar mandir kat jusco tebrau tu cari makan.. Perut dah berperang mintak diisi... Huahuahua... Aiman request nak makan pizza hut tapi alangkah sedihnya hati tak dpt nak tunaikan permintaan suci dia... Nak buat cemana, bukan salah ibu mengandung tapi salahkan pizza hut yang tengah sebok buat renovation skarang! Weh! Takde time lain ke ko nak renovate... Sian bujang hensem aku tu tau! Huhuhu...



So, kitorang divert ke Kenny Rogers... Used to be salah satu tempat fevret Tuan Beso ni rasanya... Kalau tak silap akulah... Lepas dpt greenlite from birthday boy to lunch kat situ then dengan hepinya we all bertiga beranak pun melantak dengan rakusnya! Hehehe...



Sambil makan tadi aku saja rekodkan video kat bawah ni... Dah namanya pun takde keja... Inilah hasilnya! Hiks!

* video terpaksa di delete since tak error manjang time upload! Tension!!

Dlm video tu kemain lagi ayat Tuan Kecik... Promised memacam kat aku... Jangan cakap je tau Aiman... Silalah berusaha utk ke arah itu yea... Kot kalau beso nanti terlupa or TERbuat2 lupa apa yg aiman cakap tu, mommy boleh bagi bukti tau... Memang mommy simpan sebagai future reference... Gamaknya! Kekeke...

Anyway, aku hepi arini sebab dapat tunaikan permintaan birthday boy... Cuma satu jer permintaan dia nak suruh belikan toy for his birthday present tu memang aku tak approved! Well, awal2 lagi aku dah ckp kat dia NO MORE TOYS for him... So, mintak mahap bebanyak yeak aiman... Regardless what, your birthday or not, rules tetap rules... ;-)

But at least aiman dapat jugak kan birthday present dari mommy even not in your wishlist....


Am sure this is much more FUN + useful for u... Just so u know... Mom knows best! Kekekekekeke...

~ happy birthday my wonderful young man! We love u endlesaly!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails