...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Lepas gian!

Lepas gian? Hamboih semacam jek bunyiknya tuh! Jgn salah paham... Aku bukan ketagih benda2 haram yeak... Uishh selisih!! Benda2 yg aku giankan semuanya insyaAllah Halalan toyyiban! Hehehehe..


Yang bebenonyer aku lepas gian main netball! Giler bertahun ok akak tak main netbal... Jangankan kata main, pegang bola netball pun idok! Dulu masa skolah buleh tahan handal la jugak aku ni... Dapat le merasa wakil skolah gitu... Tapi skarang badan pun dah berat macam kayu balak nak main netball hapenya! Muahahahaha...


Takle teruk sgt pun aku main... Kalau polish2 balik skill tu masih ada harapan yg cerah tu... Masih boleh la nak lompat2 katak... Kalau nak compare zaman2 belasan tahun dulu melompat cam kuda memang umpama Langit ngan bumi tapi bolehlaaa kannn... Ajer gila plak nak melompat sakan bebeno... Nak suruh menetas agaknya bekas operation aku kat perut tu? Ada pulak terkeluar isi perut gara2 main netball! Hehehee...



Arini yg jadik keja kitorang main netball ni sebab ngikutkan kepala gila adik aku le... Minah tu pun sakan bernetball gak time skolah... Kitorang menurun tok mai yang sebenonyer.... Boleh dikatakan, skill bernetball ni runs in the family... Ada harapan mem kecik dan aisyah mantop mengikut jejak langkah we all nampaknya.. Bunga2 ke arah itu macam dah ada... Tunggu dan lihat jelah kendian hari yeak... ;-)






Aik!! Aiman pun main netball kah?? Jangan cari pasal aiman oi! Takde dlm sejarah org lelaki main netball! Kekekeke...


Ekceli pakcik ketot tu kena buli dengan aku dan uda dia... Girls vs boy! Dah dia nak sangat main kann... haaamekk ko! Mandi peluh terus! Dah la cuaca panas kat mesia ni... Habis luar dalam basah tak hengat mamat tu, dek kena buli nak rampas bola dr kitorang! Hahahaha...

Ishhh tak sabo dah aku ni nak pi World Netball Championship kat Singapore early July ni... Aku dengan uda dpt pegi jadik wakil mesia... Bukan wakil team mesia main netball tapi wakil peminat netball dari Malaysia!!! Hahahaha... Jadik penonton pun orait apa! Janji semangat musti ada! Chaiyok! Chaiyok! Hiks!

~ tak sabonyer nak pegi singapore!! ;-)

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails