...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Melantak!

Kata holiday sakan kannn... Apa lagik kalau tak melantak habis2an! Acara wajib bila balik mesia bukankah.. MAKAN!! Muahahha...

Malam ni adik ipar aku, haji shahrul bazli aka ustaz rock pulak yang di dera jadik drebar! Aku kalau balik jb ni memang suka dera orang sesuka ati aku... Nama pun Mem Beso.. Kerahkan aje sesapa yg available kat rumah ni utk bawak aku pi kemana je aku nak makan... Berani dorang nak lawan! Huahuahuahua...

So lokasi makan malam kitorang arini adalah...


Kedai ni kat taman perling... Ni kali kedua aku makan kat sini... Boleh layan la tekak aku dengan makanan dorang... Cuma mungkin sebab aku tak biasa makan pak aji, so sengal sket urat kepala lepas habis makan tu... Hahahaha... Other than that, bak kata aisyah... memang mantopppp!! Boleh rekemen la kat korng kalau teringin nak try ke sini... Harga pun tak mahal sangat... Memang berbaloi2! ;-)


Muka2 yg menahan kebulur tapi memasing tetap menten senyum bila amek gambo! Cheh! Over da vazzz sungguh!


Ikan siakap 3 rasa dan sayur kailan ikan masin... Sedap okeh ikan tu... Sayur kailan tu pun memang secukup rasa jer! Cuma ikan masin dia tak kelihatan sgt! Tuan kedai save budget kots! Hiks!


Uishh yang ni lagik mantopp!! Ikan pari bakar!!! Terbaek dari laut! Hahaha... Memang bestt gilak la wa cakap sama lu!!


Aiman cam biasa la... Tomyam is his all time fevret... Lauk ikan tu pun dia membedal tak hengat! Lauk pauk lain macam telur dadar & sayur campur memang dia tak heran... Habis sepinggan nasi dia bedal berlaukkan tomyam dan ikan jer... Padahal sebelum tu dia dah belasah sotong goreng tepung kemain lagik! Tak masuk air milo segelas dan limau ais segelas beso tu! Hamboihhhh anak bujang aku! Sejak dua menjak nak melangkah ke alam dewasa (bersunat) ni makin menjadik pulak selera makan dia! Kemain larung lagik dia menyental!

Tapi tak bley lawan lagik 2 orang kat bawah ni.... yang ni dua memang power! Nak2 yang tudung fefel tu! Dia punya nafsu makan, masyaallah! Sampai esok pun tak habis kalau aku nak cerita! Hahahaha...



~ gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati! Hoyehhh!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails