...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Dah sampai pun!!




Penantianku sudahpun berakhir! Berminggu2 dok menunggu akhirnya sampai jugak mendalah ni kat opis uda...


Yang paling excited skali sah2la Tuan Beso... Dari first day aku jejakkan kaki kat mesia ni tak habis2 hari2 dok tanya aku dah sampai ke belum... Ish ish ish... Tak sesabo! Pakcik tu memang pencinta Apple tegar! Segala mak nenek benda baru kalau buleh dia nak beli! Hadoi! Tak koser nak layan tau!


Dia jugakla yang kemain excited nak engrave nama kat ipad tu ha... Vavavavava... Yang ni aku suka sebab barulah nampak exclusive kannn!! Hiks!



Tapi yg paling aku menyampah dengan apple products ni bila nak kena connect dengan itunes dulu... Idok kalu jgn harapla buleh guna... Tak kiralah ipod, ipad mahupun iphone! Ishh menyusahkan org tau!


Lagik menyusahkan bila computer adik aku takde itunes tu... So, nak kena download la pulak!! Dah le line tenet kat mesia ni semput selalu... Hadoi mak! Memang bershabaarrrr ajelahhhh!


Tapi takpe... Tenang2 aja deh! Aku kan tengah holiday... Emosi haruslah berada di tahap yang paling mantopppp!! Hahahaha...

Orang kedua yang paling excited dpt ipad adalah....


Aimannnn!! Hahahahhaa....

Ko tengok tu... Kemain menyeringai lagik pakcik ketot tu tau bila dpt ber-facetime kat ipad dengan daddynya... Vavavavava... Sakan eh! siap bersilang kaki lagik tuh! lupa diri ker aiman oi! Baru jer semalam awak kena potong b*rd tau! Luka tu pun baru jer kering... Jangan nak hover terlebey sudah yeak! Ada kang yang menangis lagu zapin nanti! Huahuahua...

Kita tunggu dan lihat jelah esok cemana pulak agaknya reaksi Mem Kecik bila tengok ipad ni! Harusssss perang saudara bakal meletussss!!! Hohohoho...

Nampaknya aku kena warning tok mai awal2 suruh dia bersiap sedia mental dan fizikal esok... Gandingan vokal mantap aiman & alyssa dan mungkin juga aisyah yg akan turut sama dlm "the battle of ipad2" bakal memecahkan gegendang telinga manusia2 yang ada dlm rumah ni! Hua hua hua...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails