...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Am an owl!

Igtkan dah tetua ni tak le jetlag teruk sgt... Tapi nan adonya.. Since sampai mesia ni tetiap malam aku tido kol 3-4 pagi.. Skarang ni pun dah almost 4.50 am, aku masih lagi segar bugar berjaga...

Tapi tadi aku tertido jap kol 9pm sampai dekat kol 2am baru terbangun... Kes ngantuk tahap gaban sebab malam sebelumnya tu tido kol 4 lebih gak pastu kol 10 dah bangun... Pastu kes melantak tak hengat donia punya hal la ni... Ish ish ish! Apa nak jadik ngan aku ni! Dah seminggu ni jadik burung hantu kat kg melayu ni haa... Huhuhu...



Nak tido mata tak bley nak lelap... Nak bukak tv takut bising pulak... Adoi mak!! Boring betul la takde benda nak buat.. Last2 aku berfacetime dengan Tuan Beso kat cph nun! Ofcos in silence... Stakat memasing dpt tgk muka memasing jadikla... pastu sesambil we all berchat kat YM jer! Nak bercakap kang ada pulak seisi rumah ni terbangun! Aku ni bukan boleh cakap lemah lembut pun... Dah suara pun ala2 anak jin! Tang mana plak yang boleh slow nyer tu? Nan ado ok! Hahahaha...



Pandai tak aku cari mangsa pepagi buta? Kakakaka... Nasib dia la kan kena layan aku! Walaupun jauh terpisah beribu batu tapi nak buat cemana... Relakan jelah diri tu dibuli okeh bini sendiri! Dah tu takde orang lain yang boleh kujadikan mangsa! Terima jelah pakcik yea... Muahahaa...

Pakcik tu tengah membizi sebenonyer... Dia kena siapkan report yang berlambak2 tu sampai kena sambung pulak buat keja kat rumah... Sejak bila plak la dia pandai bawak keja balik rumah ni? Sebelum ni tak penah2 pun...

Samada dia boring kat rumah takde kawan ataupun memang saje bawak balik keja sebab takde gangguan.... Kompem la kan kalau aku and anak2 ada kat sana mmg takde maknanyer la Tuan Beso boleh buat keja opis tu kat rumah! Harusssss darah tinggi Tuan Beso dibuatnya! Hiks!

~ aku merapu pepagi buta! Layanzzz!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails