...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Flowers for myself...

Kalau Tuan Beso ada kompem dia dah belikan aku berjambak2 bunga for our wedding anniversary... Pakcik tu kan ala2 dalam hati ada taman... Tapi malangnya dia takde.... so apalagasss.... Tak reti2 agaknya gi beli bunga untuk diri sendiri menggunakan duit laki!! Muahahaaha...


Chantekkkk gilerrrr kan!! Ni salah satu bunga favorite aku... Kalernya pun kaler favorite aku gak tuu... Kalau boleh aku nak beli doploh dozen tapi bila kira2 balik vase yg ada kat rumah tak cukup lah pulak... So terbantut niat suci murni akak! Selamat duit Tuan Beso! Hohoho...


Yang kat atas ni pun lawoo kan! Cuma vase nyer aje yang kurang sesuei gitu... Tak kesahlah labuuuu... Janji ada... Ko ada? Takde kann... Nak ker? Mehla dtg rumah, akak bagi setangkai! Hiks!!


Haaa hamek kau! Sampai ke dlm bilir air pun aku letak bunga... Sedapla sket mata ni memandang... Jiwa pun tenang jer.... Barulah lancar urusan2 pelaburan tu nanti... Bak kata org puteh... Smooth criminal! Kehkehkeh... Jangan mare haaa... Layankan jelah aku yang memang tengah kemaruk bunga ni...

Aritu kann... masa berskype dengan Tuan Beso kannn... Aku sempat meluahkan perasaan tau... Perasaan jiwa yang bergelodak tatkala itu... Skarang ni dah ok la sikit tapi kalau hasrat hati tu dimakbulkan memang SAH jiwa aku takkan merana lagik! Hiks!

Aku bgtau kat dia yg aku ni teringin bebeno nak pegi Keukenhof... So far sejak dok sini bukan tak penah pegi Holland... dah 3 kali aku pi sana tapi nan adonya peluang nak menikmati keindahan bunga2an ciptaan Allah kat Keukenhof tuu.... Ada jelah halangannya!! Padahal tu la tempat yg kuidam2kan.... Siannn aku kann... Sampai termimpi2 tauu!!

Agak2 korang la kan Tuan Beso nak ke layan jiwang bini dia ni? Kalau boleh aku tanakla tunggu sampai spring next year... Lamaaaa tuuuu.... Tak sanggupppp akak menunggu... Mataku udah rambang dengan bunga! Jiwaku udah meroyan tak keruannn...

Tuan Besooooo.... Bawalah daku pergiiiii.... ;-)

~ Kalaulah dpt pi sana sebelum pulang terbang ke mesia for summer hols ni kan best gilak tuuu!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails