...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

on this special day...

knock knock knock!!! yuhuuu all! am back!

special comeback ni tau... well! ofcos laa special! hari ni sah2 hari special for Tuan Beso & myself!! we celebrated our wedding anniversary (again!) today! hehehehe.... so sebab tulah aku decided to break the silence.... after a few weeks of my silence.... now am officially BACK ON the business! eceh!

ekceli berderet2 dah panjangnya list cerita2 merapu yang aku nak ON AIR kan dlm blog ni.... berminggu tu dok pream! blog ni kesepian bukanlah sebab Tuannya ketandusan cerita2 best ok.... come on! takkan korang baru kenal aku kot... my life is full with HOT CAKE stories! wiehehehe..... tapi... arini aku tanak la bukak citer2 panas tu dulu.... sebab arini aku just nak focus on my SPECIAL DAY sahaja.... so sila jangan meroyan kalau korang terpaksa membosankan diri baca cerita yang bukan korang harap2kan.... hiks!

anyway... cukuplah mukadimah tu.... lets just begin... ;-)

my son asked me why did i choose to get married on this date (24th May)... i told him that i didn't purposely chose this date but secara tak sengaja it fell on the same date as 12 Rabbiulawal, our Prophet Muhammad's birthday (PBUH)....

yupe! memang saja jer aku abadikan tarikh kelahiran junjungan Baginda Rasulullah sebagai tarikh keramat kami.... bak kata orang melayu... amek berkat! hehehe.... since then, both Tuan Beso and me celebrated our Wedding Anniversary twice a year!! how special kan!! hehehe.....  tu yang anak bujang aku kompius apesal laa mommy and daddy dia ni asyik celebrate anniversary aje... rupanya.... kwang3... ;-)


semangat giler ok anak bujang aku mengorek cerita kawen mak paknya.... soalan yang paling tak boleh belah ialah... kenapa mommy pilih daddy as a husband! kahkahkahkah.... giler direct tanya soklan camtu! sape nak tolong jawabkan tuu... aku memang tak koser! haaa tunggu jelah bapak ko balik dari laut yeak anak oi! dengar ler sendiri HIKAYAT 1001 kisah cinta ADILA & NAZRI!! ;-)

aiman tak pepuas dok membelek album kawen kitorang.... as usual mulutnya tak stop2 tanya itu dan ini.... kalah mulut murai.... pastu bleh plak dia komplen kenapa muka mommy too white!! erkkk!! nampak sangat laa mak dia ni cuma bermekap bagai on special occasion aje! muahahahhaa.....

kan ke best kalau Tuan Beso ada.... bolehla dia tengok gelagat anak bujangnya yang sebijik sebijun terkenan perangai bapaknya.... semua benda dia nak tau... semua benda dia nak tanya.... unfortunately Tuan Beso wasnt with us today.... bukan sengaja dia takde tapi atas tuntutan kerja... hohohoho sedey tuuu.... huks! dia cuba2 gak nak curi2 masa balik tapi tak bley.... aku terpaksa redha jelah....

walaupun dia kat laut, aku kat darat.... we all tetap dapat spent time sesama.... bukan takat dpt bergurau senda bergelak sakan borak tak hengat jer tapi dapat menatap wajah memasing lagik! many thanks to SKYPE! yippie!! zaman skarang kan "everything is POSSIBLE!" hehehehe... nanti Tuan Beso balik dari laut kita celebrate bebetul ok darling.... lambat pun takpe janji ADA! right! ;-)

btw, sape kata Tuan Beso takde aku tak bley nak celebrate anniversary aku.... silap beso tuu... jangan lupa aku ada hero dan heroin yang sentiasa menemaniku tak kira apa jua keadaan.... it is a true blessing to have a pair of beautiful and wonderful kids... dorang berdualah yang mengukuhkan ikatan kasih sayang between Tuan Beso and me.... so, walaupun my best half takde, at least anak2 dia ada.... and i never felt lonely at all! Thank you my darling Teddy Bear aka Tuan Beso for sharing the kids with me! wieee....


yang buat aku lagi happy when my son made us a special HAPPY ANNIVERSARY card for us.... huhuhu sangatlah terharu!! no words can ever describe how much that card means to me.... it is totally PRICELESS! what more could i ask for.... my life is COMPLETE.... with a husband who loves me for who i am.... and with 2 adorable kids who are beautiful inside out.... i love US all!!


~ thanks to ALLAH swt for HIS blessings on our marriage... we pray for endless happiness in this life and may we be amongst the chosen ones to be happily together again in JANNAH... AMIN ya Rabbal Alamin! 

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails