...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Daddy ku pulang dari laut!!

Hip hip horray!! Daddy dah balik!! Suka suka suka!!



Masa untuk membuli daddy sudah bermula! Yeszaaa!! Hahahhaa...

Tapi, belum sempat aku nak bermanja dengan Tuan Beso, anak dara aku dah book daddy dia dulu... Tengok jelah dlm gambo tu haa...



Mem Kecik aku tu memang manja dengan Tuan Beso... Masa bapaknya kat laut, tetiap hari dok tanya aku bila daddy nak balik... Sampai naik menanah telinga akak! Akhirnya setelah hampir 3 minggu... Daddynya pulang juaa... Sukaaa laaa makcik tu kann...

Aku bagi can la dia nak mengada2 taik unta dengan Tuan Beso... Besok dia gi skul takde sape boleh kacau aku nak dating dengan chenta hatiku itu! Muahahaha... Owhh lupa nak bgtau korang yang Tuan Beso termakan jua pujuk rayu bininya suruh dia cuti esok and friday... Nak suruh dia tatap muka aku pepuas! Hehehe...


Eh eh eh... Baru balik dah ngadap lappie yeak! Hamboiii!! Nak kena ni! Aku yang dok terpacak kat seblah dia tanak plak ngadap... Huhuhu...

Sebenonyer aku saja jer berdrama tuu... bukan sengaja laki aku tu nak ngadap lappie tapi he's planning on something... Macamlah korang tak kenal pakcik tuu... Dia kan suka plan mengejut2... dia tengah usha2 tempat nak bawak we all meround... Tetiba jek kang suruh pack baju! Wallaweii bestnya nak meround!! U're the best la darling!

So, biarkanlah dia dengan misinya sementara aku curi2 masa updet blog! Eceh! Nyempat tuu!! ;-)


Nampak macam best jer plan Tuan Beso kali ni... Looks different than before but of cos laa dengan misi yang sama... Having FUN and more FUN! Yippie!!

~ fingers crossed! ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails