...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Sesuatu utk seseorang...

Misi mencari hadiah... Ehh rasa mcm tak bley blah la bila guna bahasa baku tak hengat ni! Hik hik hik!

anyway, ptg tadi aku paksa Mem Kecik ikut pi cari something for someone... Mem Kecik tu boleh diharap dah kalau bab2 nak bersopang ni... Menurun sape la tu yea... Keh keh keh...

Owh yea.. Aku mencari hadiah utk kawan aku yg ajar aiman kelas agama tu... Ahad ni besday dia... Nak buatkan kek, takut tak jadik.. Dah la minah tu tokey kek... Hiks!

Mintak2 la kawan aku tu tak terbaca entry aku ni... Alah, kalau dia baca pun, aku rasa sepatah haram pun dia tak paham punya! Unless laa kalau dia guna cik gugel! Sebab tu kena cakap bahasa campur2 sket! Biar cik gugel fening nak tlg translatekan... Hiks!


Pusing punya pusing, last2 we (alyssa & me) decided to buy hadiah kat atas ni... Aku siap suruh dorang wrapkan terus! Yess! At last! Mission accomplished!

Initially i couldnt decide which one should i take... Mem Kecik tu la yang dok peningkan kepala aku! Kejap2 suruh aku try test yang ni... Kejap2 kang suruh aku try bau yang lain plak! Senoneng kapla mak dia tau! Huhuhu...

Finally, aku belikan dia minyak wangi Burberry Brit Sheer siap dengan lotion and shower gel skali... Memang complete set of gift pack... Yeay! Suka suka suka!! Mintak2 la dia pun suka bau nyer tu sebab aku suka sgt bau lembut tu... memang sesuai sgtlah dengan orangnya... Eceh! Aku suka bau minyak wangi tu jer tau... Owh satu lagi color bottle tu jugak.... Sah2 kaler pink okeh! Hiks!

Walaupun aku tak baper nak minat brand nyer tu, tapi aku tau yang kawan aku tu suka kot dgn brand Burberry ni... Sebab aku nampak anak2 dia and laki dia pun pakai baju jenama tu... Tu yang aku assumed dia pun suka la kot...

So, as a good friend, i think it is nice to give something yang dia suka kan... Not necessary something yang aku suka... Syiok sendiri tu namanya... Hehehe...

Tadi ada gak Burberry Brit for Men... Macam terpikir nak belikan Tuan Beso tapi harusss mamat tu tanak pakai! Dia memang nyampah kat brand ni! Kenapa dan mengapa tu tak yah la disebutkan di sini yea... Hanya dia dan aku sahaja yang tahu! Hiks!

So, better not la kan! Nanti silap2 aribulan Tuan Beso murka... Aiyoo sapa susah? Adalah lebih baik aku beli something yang dia suka walaupun benda tu untuk aku... Macam benda yg kat bawah ni... :-P


Balik rumah aku tunjuk kat dia, sengih jer pakcik tu... Suka la tu... Takkan tak suka kot! Sah2 suka sebab bini dia wangi2 semerbak harum kan... Eceh!

~ i really really really hope that she's gonna like it! ;-)

- adie-apai's on mobile

1 *amigos*:



Zunaidi Dali Great Eastern said...

omg..i pon bru beli perfum tuh semlm..my 3rd bottle hikhik

Related Posts with Thumbnails