...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Congrats KAKUA!!

Entry ni pun dah diperam dalam draft dari smalam... Huk huk huk...

Entry ni sebenonyer khas ditujukan utk Nurul Izzati Bt Azlizan aka Kakua yang comel macam anak jepang! Memang sesuai sangatlah dia pilih utk belajar kat sana tu! Muka pun dah ala2 anak Oshin! Hehehe...


Seriously aku hepi sesangat bila dapat news dari Mamua nyer yang terchenta semalam... Sapa tak bangga kan bila dengar results kakua yg gempaks gaban tu! She did really well! Memang power puff girl lah kakua ni!!


Kalau korg tengok kakua ni memang sempoi jer orangnya... Tapi dalam sempoi2 dia, bergeliga kepala otaknya tau! Auntie memang tumpang bangga dengar kejayaan kakua! Rasa berbunga2 hati auntie ni tau... Kalau buleh nak hugs2 & kiss2 kakua tapi apakan daya... We're too far apart!

Takpe takpe... Nanti auntie bodek2 uncle ajak hanimun kat Jepun pulak! Kalau tak silap ada direct flite from CPH! Boleh kita berjimba2 ke Disneyland Jepun! Ngeh ngeh ngeh! Belum apa2 dah ingat nak berjimba! ;-)


CONGRATS jugak utk Mamua nyer... Selama aku kenal kak lynn ni, memang aku salute dengan kegigihan dia membesarkan anak2 seorang diri...

Selama 14 tahun dia berjuang tanpa mengenal erti penat mahupun jemu, demi anak2 tersayang selepas pemergian suaminya yang tercinta... Tak pernah sekalipun aku dengar dia mengeluh tentang susah payah kehidupan bergelar ibu tunggal... Kecekalan dia harus dicemburui dan dicontohi... Jasa dia bukan setakat utk anak2 nya sahaja tapi juga utk orang2 disekeliling dia termasuklah aku anak beranak... Tak mungkin aku dpt lupakan kebaikan kak lynn pada family aku...

Aku yakin, kejayaan Kakua ni adalah salah satu balasan dari Allah atas kebaikan dan ketulusan hati Mamua nya selama ini... Seorang Mama yang telah banyak berkorban utk anak2nya... Pengorbanan yang tidak ternilai harganya...

Seriously, it paid off kak! U deserve it! Allah itu MAHA KAYA dan MAHA PENGASIH... ;-)

Once again, Congrats u both! Kakua & Mamua! May Allah bless your journey in life and may your path be guided to the right ones... Hugs & kisses!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails