...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Rojak buah!

Masa tengah sedap2 makan pelam cicah kicap tadi aku tersebut kat dia macam teringin pulak anak tekak ni nak makan rojak buah... Pastu, dan tak dan dia terus turun bawah ke besmen selongkar food storeroom cari petis! Mana nak carik laki yang rajin melayan tekak bini camni... Special breed ni tau! Hoyehhhh!!

Memang terbaekla layanan Tuan Beso kat aku malam ni! Da bomb wa cakap lu! World class punya layanan ok! Jangan jelez haaa! Dah sah2 aku ni kan Mem Beso... Haruslah aku dilayan ala2 diva! Keh keh keh...


Nasib baik petis ni belum expired! Hehehe... Memang rezeki aku ok!


Eceh eceh eceh minah tuu... Sama sebok tengok bapaknya jadik tokey rojak buah...


Potong daddy, jangan tak potong... Walaupun stakat pelam dan timun jer... Boley la tuu... Katanya ngidam anak tekak! Hiks!


Kasik godak sama dia! Kalau terkurang kasik tambah ok!


Tadaaaa.... Rojak buah sempoi hasil airtangan Tuan Beso! Clap clap clap!

Ini macam kalu, memang guwe cintaaaa bangettt sama lu Tuan Besoku sayang! Tu belum aku mengidam sebab preggie lagik tu... Ntah2 kalau aku preggie lagik then mengidam mintak macam2 kompem dapat punya nih! Wahhh!! Excited2! Haahahhaa...

~ tetiba rindu plak nak pregnant! boley?! Hahahahaha,..

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails