...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Puasa ganti...

Hek eleh! Baru teringat nak ganti pose ke cik kak? Orang lain dah berzaman habis ganti pose tau... Awak baru nak terkedek2 ganti ek... Sungguh kurang ayu!

Ekceli memang silap aku jugak... Dok men-delay aje nak ganti pose dari sehari ke sehari... Bukan la banyak beno pun... Cuma tinggal 4 hari aje yg nak kena ganti... Tapi punyalah berzaman nak habis! Yappedaa!!

Hohoho... Aku tengah berusaha mengontrol lapo ni... Dah gegel sebadan dah ni... Huk huk... Kalah budak bawah umur okeh! Tapi bila Dah lama tak pose memang kompem la gegel kan... Bukan takat gegel badan jer, gigi aku pun menggigil2 dah ni! :-(

Ikutkan pose time winter memangla tak panjang waktunya tapi cuaca sejuk camni memang perut manjang jek lapo! Lapo! Lapo! Lapo! Huhuhu...

Nak nak pulak kalau lepas masak! Bau nasi tu pun boleh buat aku ketar lutut ok! Belum lagi dok bau lauk pauk yang meruntun jiwa tu... Lagik parahhh!!






Yang paling tak boleh tahan bila ada plak manusia yang selamba derk jer menghirup kuah depan aku... Siap cakap sedap mommy... Sedap sangat2 ni mommy! Ish ish ish! Rasa cam nak lempang2 je budak berdua tu... Tapi takleh... Orang tengah pose sah2 la kena control nafsu kan...



Aku dah tak sesabo ni nak tunggu buka pose! Aku nak hirup kuah sardine masak lemak tu! Tak kira! Tak kira! Nak jugak! Lawan plak makan dengan nasi panas dan telur dadar! Fuhhhh!!! Tak bley bayangkan dah ni!



Mintak2 la lauk2 tu secukup rasa... Jangan terlebih pedas or terlebih garam dah laaa... Boleh merana jiwa akak ok! Hua hua hua...

~ 5 mins lagik! Terasa macam limaploh minit okeh! Hohohoho

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails