...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Kemaruk limau!







Aku skarang tengah kemaruk makan limau kopek ni... Sah2 tengah musim skarang ni kan... CNY punya penangan la ni... Hehehe...

Aku boleh makan 4-5 biji Sekali hadap tau! Tu bukan makan namanyer tu tapi melantak! Kah kah kah...





Lantak pun lantak la weh! Janji tekak aku Bahagia dah... Lagipun bukan setiap masa ada limau kopek ni... So, selagi boleh kubedal memang ku bedal selagi selagan la kannn...





Cek mek kat atas ni laa yang rajin Menyebok time aku makan limau... Dah la cerewet nak makan tu kena buang dulu serat2 putih tu sampai bersih! Ikut perangai sape la tu... Hishh!!

Eceh! Buat2 tanya pulak! Padahal mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi... Minah tu menurun perangai aku la tuu... Selagi tak bersih serat putih tu memang aku tak ngap! Dah jadik habit sejak berkurun lamanya... So skarang ni makin payahlah aku nak menikmati limau kopek dengan aman dan damai bila Mem Kecik tu dah menyebok!

Takpe takpe... Aku makan senyap2 masa dia dah tido... Hahahaha... Kejamm gilerrrr!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails