...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

kaPOWWW!

Tuan Beso kena POW baekkk punyer dengan aku arini... Kononnya revenge of the 'Lifestyle' la ni... Muahahahhaa... Hanya Tuan Beso saja yang tahu maksudku ini... :-P

Owwhhh jahatnya aku!! Balas dendam tuu...

Nehi nehi nehi... Bukan aku yang jahat ok... Tapi laki aku yang terlebih BAIK! Harap maklum yea!! Hik hik hik...


Nak dipendekkan cerita, arini aku dapat anniversary gift from my beloved Tuan Beso... Yippie!! Dah tu sape lagik nak kasik aku anniversary gift kalau bukan dia... Aku mintak kat adik aku uda pun dia bolayan aje! Hampeh betul la adik aku tu... Huhuhu...

But anyway, aku sebenonyer memang dah plan lama nak belikan something for him... Something yang aku suka dia pakai dan aku tau dia pun mesti suka jugak... Of coslah aku nak bagi benda yang dia suka kan... Sah2 tu hadiah sebagai tanda kasih sayang sempena our wedding anniversary ke 9... Eceh! :-P

Tapi memang takde rezeki dia la agaknya... Benda yang aku nak tu laaa yang takde dalam stock kat kedai tu! Last year pun kes yang sama jugak... Siap order bagai tapi sampai kesudah tak dapat... Last2 dapat jugak aku beli bendanya walaupun terpaksa kuusung kotak beribu batu jauhnya... Ish ish ish... Menduga keimanan sungguh!

Dan harini daku hampa lagi... Sob sob sob... Tak suka! Tak suka! Utk mengurangkan rasa hampa dihatiku... Last2 dia pulak yang belikan aku something which i've always dreamt for... Even better than that actually! Hehehe...

Ada sedikit rasa bersalah gakla di hati ni sebab tak pepasal aku pulak yang dpt... Asyik2 aku aje yang dpt apa aku nak... Huhuhu... Sangat tak patut aku ni kan...

Takpe... Takpe... Bulan 5 nanti we all nak sambut wedding anniversary lagik... Korang jangan terkejut pulak kalau aku cakap kitorang sambut wedding anniversary 2 kali setahun... Kalau boleh nak sambut 12 kali setahun... Sekali setiap bulan... Hua hua hua... Tapi over sgtla pulak ek... So, cukuplah sekadar 2 kali setahun jer... Sekali ikut calendar islam dan sekali lagi celebrate ikut calendar mat saleh pulak... Hohoho... Memang gila kuasa aku ni kan! Hiks!

So, may nanti giliran aku pulak kasi pressie utk Tuan Beso ku sayang.... Yes yes yes!! Tak sabo tunggu May menjelang tiba! Lets start counting down the days until May 2011!

~ sabar menanti yea sayangku! I LOVE U lots!

- adie-apai's on mobile


0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails