...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Aku dpt nasi!

Yibba yibba!! Aku dapat makan nasiiii!!!


Pestime ni tau aku bekfes makan nasi + kicap! Makan kat hotel lagik! di Europe plak tuuuu! Chaiyokkk!! Chaiyokkk!!



Dah dua hari okeh aku kebulur nasi... Siap cakap kat Tuan Beso semalam nak balik cph cecepat sebab nak masak gulai asam pedas! Aku rindu nak masak wooo!!


Tuan Beso pun terliur tengok aku amek nasi dengan kicap... Who can resist the temptation beb?! Nasi panas2 curah kicap makan ngan telur tuu!! The best dish in the whole wide world! Last2 dengan dia2 skali terjebak sama! Telur mata lembu tu dia la yang order! Tak agak2 betul la pakcik tu! Kehkehkeh...



Kalau dapat sambal blacan ni lagik masyukkkk kan!! Tapi takpe... Anggaplah sos cili tu ala2 sambal belacan! Sedar tak sedar, 2 pinggan nasi aku belasah!! Muahahahaha... Aku puassss!!

~ sian perut aku kan... ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails