...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

SuperWOMAN!

Yesss!! Am a superwoman... Bagitau aje slope mana yang korang nak aku terjah, akan kusahut cabaran mu itu... Dengan semangat 1Malaysia! Muahahaha...


Alah sebok la aiman ni... Nak enterprem sokmo! Orang baru nak perasan diva tau...

YouTube Video

Tu baru sessi warming up je tu... Belum betul2 ready... Man man haa... Jangan rebut2... Slow and steady dulu... ;-)



Kan aku dah cakap... Bebudak ni tak boleh tengok mak dia senang sikit tau... Aku nak bergambo ala2 champion pun nak jugak si ketot tu menyelit sama... Camne aku nak tunjuk hebat kalau bebudak ni asyik menyebok jer... Aku perlukan ketenangan jiwa... Eceh!

YouTube Video

Memang pun kena banyak bertenang masa main ski ni... Especially bagi orang yg dah tua baru merasa nak sarung kasut ski and pegang batang ski tu... Nampak cam sempoi je kan main ski ni... Tapi kalau ko takde skill memang berguling jelah gamaknya... Cam aku le tu... Sape lagi! Kehkehkeh...


Nak kata susah sangat main ski ni pun tak la jugak... Janji ko ada stamina... Nak2 time kena usung ski tu naik bukit! boleh tahan hazab gakla! Tulah! Lenkali beli pass naik escalator... Awal2 tanak beli, bila counter tu dah nak tutup baru ko hegeh2 kan! Padan la muka kena panjat bukit! Walaupun tak le tinggi mana tapi hazabbbbbb wooo!!

YouTube Video

Aku rasa kalau aku prektis sungguh2 main ski ni kompem terror! Boleh register nama masuk winter olympic tahun 2012! Eceh! Eceh! Eceh!

Yea yea oo la aku ni... Baru main yang tak sampai baper jam tu pun dah sakit lutut... Menahan sengal kaki tak boleh blah okeh malam tu... Nak tido pun seksa... Time beraksi (konon2nya!) tak pulak rasa sengal... Perasan champion konon! Ada hati plak tu nak masuk wintwr olympic! Memang LUPA DIRI betolll! Hahahaha...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails