...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Lapo ke bang?

Arghh sudah! Memalam buta dia buat hal... Aku dah ready nak lelapkan mata tetiba dia cakap lapo pulak...

Ishhh pakcik ni! Ingat kat mesia ker... Kalau kat mesia tak kiralah kol baper pun, boleh jer sauk selipar jepun, keluar hotel jalan pegi kedai mamak... Order jelah nasi goreng sepinggan, sirap limau segelas... Burpp! Alhamdulillah!

Tapi kita ni bukan kat mesia bang oi! Cubalah tahan sikit nafsu perut tu... Aku suruh gak dia try buat2 tak paham jer... Jangan dilayan sangat perut tu... Kalau aku bantai tido aje... Esok pagi bangun terus bekfes... Tapi susahnya pakcik ni memang tak reti nak tahan nafsu makan dia... Nafsu lain ok! Hahahahaa...

Last2 lepas berdiskusi dekat stengah jam, terpaksa gakla aku kasik greenlite... Wei wei wei... Jangan plak igt aku ni queen control... Aku sayang laki ok... Memang aku ngaku aku control pemakanan dia... Esp bila dah tengah2 malam buta ni haa... Umur makin meningkat, kenalah berjaga2... Kalau bukan aku yg pantau, sape lagi... Tapi tak bermakna aku tak kasi dia makan langsung...



Sebab tengahari tadi pun tak makan proper lunch so boleh dimaafkan laa... Malam ni kasik can la kat dia yea... Tapi tu laa... Apa pun option yg ada selain dari order from room service... Huhuhu...


Belasah jelah daddy oi... Amekla pasta seafood tu... Nak amek vegetarian kang mengadu tak kenyang... Lagik buat aku sakit otak.... Silap2 sampai esok pagi dia dok berkicau kat telinga aku...


Fullamak!! Best la pulak room service kat sini... Presentation gila hebat! Siap bertrolley bagai... Ada bunga seketul plak tu! Tetiba terasa macam orang kaya.... Macam baru lepas menang lotery okeh! Walauponnnnn yang di order cuma pasta dan pizza! Kahkahkah!!






Kat sini boleyla ko nak order room service, cuba kalau kat copenhagen... Terbeliak biji mata kau tengok bil! Harga sebijik roti bodoh tu pun dah boleh beli meal McD tau! Ngeh ngeh ngeh...


Wah wah wah! Senyum lebar bang yea... Tadi bukan main monyok lagik! Nampak makanan terus sengih tak hengat! Tak bley blah okeh!



Nak tunggu apa lagik tu... Takkan nak pandang je kot? Bedal la cepat... Kol baper plak la ni nak tido kalau kol 11 pm baru nak ngap! Bebudak berdua tu dah belayar sampai ke mana ntah tu... Mak pak dia dok memekak mengekek ketawa sambil melantak pun dorang tak sedor ke diri... Hahahaa...





Kononnya marahkan orang tu kebulur memalam hari... Skali dengan aku2 bantai melantak memalam buta tadi... Ish ish ish... Camno aku boleh terjebak ni... semuanya salah Tuan Beso la ni... Order bebanyak pastu tak larat nak habiskan! Dah aku pulak yang jadik mangsa dia! Hadoiiiii!!

Skarang ni perut memasing dah kenyang, mata pulak dah ngantuk so apalagasss... Jangan banyak songeh lagi haaa... Aku lepuk karang!

Gudnite u alls! ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails