...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Ohho! Sgt scary!

Aku hampir hampirrrr nak terbabas! Fuhhhhh scarynya MasyaAllah! Tapi syukur Alhamdulillah tindakan reflex aku tadi mmg pantas! Kalaulah kata tangan ni tak memaut stereng tu bebetul tadi... Memang harussssss!! Serious kecut perut aku dibuatnya! Hohoho...

Ni la akibatnya bila kepala weng sebab tak cukup tido... Semalam tido tak berapa nak lena sebab pening kepala yang teramats... Puncanya tidaklah diketahui! Too much thinking perhaps! Huhuhu... Pastu tengah2 mlm boleh terbangun 2-3 kali plak sebab nak kencing! Ishh! Cemanalah aku tak weng dibuatnya!

Nasib arini aku tak yah masak... At least for today tak payahlah fening2 perah otak dok pikir nak masak apa... Honestly lepas insiden tadi mmg otak tak leh berfungsi dengan waras! Jantung aku pun dah macam kuda berlari tak cukup kaki dah ni... dok dupdapdupdap dari tadi...

Ok adie, calm down.... try to relax! Wooosaaa....

Bayangkan jer sekarang ni ko tengah terlentang di atas katil... Pastu siap ada dayang dtg tolong picit2kan badan... Pastu dtg pulak dayang lagi sorang bawak segala macam fruits dlm dulang duduk kat tepi katil sambil menyuapkan fruits ke mulut! *blis*

Fuhh over plak aku nih! Kalaulah yg aku bayangkan tu Menjadi kenyataan bagus jugak! Tapi jangan mimpi lor! Lagipun hari siang lagi ni... nak bermimpi apa nyer! Silap2 haribulan, dari nak terbabas terus masuk ke longkang pulak! Ishhhh.... Selisih ok! Mintak jauh! Nauzubillah!

~ stay awake adie! Stay awake!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails