...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Back to normal routine...

Aku terlupa (erk! Sesuai ke guna word ni?) nak warwarkan dlm blog that the kids have started skuling since monday aritu... Selepas sebulan berjimba huha huhi di tanahair terchenta...

Of cos they both excited terlebey sudah to be back to skul... Especially aiman... Masa kat mesia dia ada bgtau aku he missed skul so much and he said skul is more fun than holiday... Eleh! Konon jer tuh!



Masa kat epot aritu dia jugak yang beria nangis... Dia jugak yg cakap that he's gonna miss everyone so much and dia jugaklah yang made me promised to him to go back to mesia again for this summer hols!


Alyssa pulak lain ceritanya... Dia ni macam takde perasaan sket dok kat mesia tu... Lupa diri ko yea dek! Mentang2la tak beranak kat mesia tapi jangan lupa awak tu tetap warganegara mesia tau!


Kat mesia aritu dia dokla tanya bila nak balik denmark... Almost everyday akan dgr soalan yg sama keluar dr mulut alyssa... Naik tepu telinga aku ni dengar tau... Hari2 kol daddy and dengar suara pun tetap jugak dia nak ajak balik denmark... Kekadang tu kelakar ada, kesian pun ada gak tengok dia esp time dia pusing satu rumah cari bapaknya pastu merengek bila tak jumpa!


Sampai kat cph aritu memang bukan main hepi lagik dia dpt menatap wajah hensem bapaknya... Jejak je kaki kat rumah terus berlari masuk bilik dia... Memang kelako la minah ni... Alyssa rindu kat bilik dia and all her stuff rupanya... Alahai cute la awak ni! Hehehe...



Nasib baik anak2 aku tu tak jetlag bila balik sini... Berjaya gak trick aku memaksa dorang tido ikut time cph... Dorang bangun a bit early than usual than normal... But not too bad at all... Yg penting bangun pagi nak pi skul memang tak payah nak dikejut bagai... Dedua dah well trained time skolah tido at this hour and bangun at this hour...



Aku jelah yang ada masalah sket... Payah nak get back to my normal routine sebelum ni... Walaupun aku tak jetlag tapi rasa cam exhausted gila balik dari mesia kali ni... Tengok jelah semalam hampir2 nak terbabas...



Since balik aritu memang aku membizi tak hengat... Supermom mode has been switched ON right away! Sehari jelah aku dpt relax kat rumah pastu bebudak dah start skul on monday... Memang tak dpt nak rest bebetul pun... Aduhai... I just wished that i could have another long holiday soon! Huahuahua... Sangat over!

~ gambo semua masa kat mesia! Nampak sgt aku homesick tapi malu nak ngaku! Huahuahua... Miss them so much!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails