...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Ellooooo... enibodi homeeee??

Assalamualaikum!

Knock knock knock...

Enibodi homeeee??

Yuhuuu huuuuu....

Fuhhh!! Banyak giler sawang!! 

Uhuk uhuk uhuk!! Terbatuk2 aku! Huahuahua...

Mana tak nyer! Gila berzaman blog aku ni terabai ok! Sebulan lebih tuu!! Silap2 dah berpenunggu! Larikssss!! :-P

Takpe2... mehla kita pakat2 baca selawat, baca ayat kursi, baca yassin reramai... Kasik suci sket blog ni... Hehehehe... Nasib baik jugakla aku balik holiday cuma sebulan! Buatnya aku balik holiday setahun! Lupa diri segala... Camno tuh? Huahuahua....

So, ape kabar korang semua? Ada baik kah? Ada bagus kah? Eceh! Soalan sangat klise! Hehehe... 

Tahun baru of coslah semuanya bagus2 yeak... Yang tak bagus tu semua korang buang jelah ke laut! Biar kena makan ngan jerung... Dapat gak korang menambah pahala bg jerung makan! Kui kui kui...

Sebut pasal tahun baru ni aku rasa tak ler lambat beno kalau aku nak ucapkan "HEPI NIUYER doplohseblas" kat korang semua kan... Eleh masuk arini baru lapanblas hari kita di tahun baru kan... Belum cecah lapanploh hari pung... Kira orait la tuh! Kehkehkeh...

Ucapan khas niuyear dari aku utk korang semua: Hopefully tahun baru ni hidup korang lagi mantaappppp!! Eceh! ;-)

Aku pun berharap supaya tahun doplohseblas ni akan lebih baik dari tahun2 sebelum ni buat we all sekeluarga... Tahun doplohseploh memang mantaapppp so harapnya tahun ni bertambah tambah tambah mantapppp!! Hehehehe...

Adoi! Dah terkena syndrome aishah mantappp la pulak aku nih!! Tetiba rindu plak kat budak kecik pipi tembam vontot tonggek tuh! Huhuhuhu...

Anyway, seperti tahun2 sebelum ni sure ada video fireworks niuyear yang aku tempek kat dlm ni kan... Tahun ni pun tak terkecuali... ada jugak tau... 

Yang specialnya tahun ni, aku bagi korang tgk dan tatap pepuas fireworks paling istimewa yg dibawa khas oleh seorang pelarian di bumi london... Kahkahkah... Ayat aku tu memang saje nak mintak kena sekeh kot! :-P

Tapi siyes tu... Ada org lari ke london bawak diri... Macam putus chenta jer bunyiknya! Hahahhaha.... Siannnn Tuan Beso kena gelak.... Dah la kena tinggal dgn anak bini yg sakan berhuha huhi di mesia terchenta... Bukannyer dpt simpati, tapi siap kena gelak lagik ada... Kahkahkah... Jangan plak nnt lepas dia baca entry ni dia tempah tiket lari membawa hati yg lara sudah... Hiks! 

Ok ok tanpa membuang masa lagi, meh kita saksikan rakaman video seorang pelarian di malam niuyear... ;-)


sooo.... Amaciam korang? Dah tgk video tu? Hebat tak org london selebret niuyear? Hehehe... Hebat tuuu!! ;-P


Mekasih bebanyak yeak Tuan Beso sebab sudi berkongsi video ni... Agak2 niuyear tahun depan kemana hala pulak nak lari bawak diri? Lari ke Pulau Sialu ker? Hehehehehe...

Oklah u all... Aku dah penat dah dok type dlm gelap! Mau makin rabun biji mata aku ni haa... Lagipun Patutnya entry ni pendek jer... Bajet kononnya sekadar nak buang sawang yg dah bertimbun ni haa... Tengok2 dah panjang macam cerpen! Ish ish ish.... Memang mantaapppppp!! :-P

1 *amigos*:



SueGinola said...

Salam Kak Adie..
Wahh..akhirnya...
Hepi New Year!!

Related Posts with Thumbnails