...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Mom! I LOVE U!

Today, 30th Jan 2011 is my Mom's birthday... Alhamdulillah... My mom has officially turned 16! Horray!


Okeh, here comes the birthday wish... Ehh cop cop... Kena tukar cakap BM plak ok... Kang aku belasah type omputeh kompem nnt bila adik aku bacakan entry ni ada plak mak aku tercengang2... Pastu dia cakap... Ape benda yang angah ko merepek tu? Hehehehe...

Sebab tulah aku kena pastikan anak2 aku pandai cakap melayu... Sebab camne nnt dorang nak borak dengan atuknya bila hols kat mesia kan kalau memasing lidah kejung bantai cakap omputeh je kan... Sian atuk... Dah la cucu 4 org tu je... Owh silap! tak lama lagi keluar lagi sorang cucu... Wahh meriah nyer mak mah oi!! dah nak masuk 5 cucu yea mak mah!! Tapi mak mah nampak mantappp lagi la mak mah!! Chaiyok2!!

Adoi! Melalut! Melalut! Aku memang kaki melalut! Kalah orang tua aku ni! Mak aku pun tak melalut ke laut cam aku! Hahahaha...



Anyway, untuk mak yang tersayang.... Puan Salmah Bt Muda...

Semoga mak sentiasa dilindungi oleh Allah swt... Diberi kesihatan yang baik, rezeki yang melimpah ruah, kebahagiaan yang berpanjangan, kesabaran dan juga keimanan yang tinggi... Semoga mak sentiasa bahagia dikelilingi anak2 dan cucu2 yang tersayang hingga ke akhir hayat...

Kalau dorang peningkan kepala mak, jangan susah hati... Makan jer panadol yang dr bagi kat mak tu ok! Kalau tak hilang gak pening tu, mak pancung jer kepala memasing buat kari kepala ikan! Kahkahkah...

Video kat bawah ni khas utk mak dari cucu2 mak yang jauh di mata tapi sentiasa dekat di hati...

YouTube Video

Jangan risaukan kami yang jauh di sini sebab jarak takkan memisahkan hubungan kasih sayang antara kita... Apa yang penting... Kami SAYANG mak! Sampai bila2...

Selamat Hari Lahir MAK! U are the best!!

- adie-apai's on mobile

2 *amigos*:



aDie dALi said...

16 sis?

*adie* said...

hik hik hik.... tak percaya ke? hiks!

Related Posts with Thumbnails