...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Apa ini?

MasyaAllah! Ada lagi harta sesat sampai ke rumah aku arini... Kali ni memang betul2 buat aku fengsannnnn!!



Mana tak fengsan nyer tetiba jer 2 org mamat bawak tayar depan muka pintu rumah aku! 4 biji plak tu! Ya rabbi!

Ini mana punya tayar la sesat bergolek sampai ke sini ni... Takkan Ahmad Albab yang punya kot! Hai la jin! Ko sabotage Ahmad Albab ker sampai semua benda ko hantar depan pintu aku! Mentang2 Ahmad Albab naik keta kuda yea... Ish ish ish...

Huh! Jin ape nyer! Ni semua keja Tuan Beso la ni... 2 nights ago dia pi order tayar online pastu lupa nak roger2 kat aku... Nasib baik aku tak reject masa mamat2 tu hantar tayar ni tadi! Idok kalu naya laa...

Hai la Tuan Beso ku sayang! Dah takde benda lain ker nak surprisekan bini awak yang terchenta ni? Apa kes hantar tayar 4 biji? Lenkali kalau sayang bini hantar la LV sebijik, Ferragamo sebijik, Prada sebiji dan MIU MIU sebijik! Kalau nak hantar lebih dari 4 bijik pun aku sanggup! Hiks!

~ harga getah tengah melambung skarang kan... Kalau jual timbang kilo tayar2 ni agaknya boleh ker beli LV sebijik? Muahahahaha...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails