...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Dating with girlfrens!

2 ari lepas aku berdating hang-out2 dengan girlfrensKU... We decided to meet up at Just Thai, Waterfront for lunch... Mmmm sedapsss... Lazatssss... ;-)


Aku ajak dorang keluar dating sebab tak lama lagi kan aku nak balik mesia so i wanted to hang out with them before i go on holiday... Sebulan tuuuu aku takde... nanti dorang rindu kat aku... Sape nak jawab tuu... Hehehehe...


We had a very nice time... As usual! ;-) Ehehehe... Lama gakla kitorang tak hang out camni... Biasalah memasing kan bizi dengan routine harian... Yang bizi dengan skolah nyer... Yang bizi dengan gym nyer... Tu tak termasuk membizi dengan anak2 lagik tuuu! Kami kan superbizi MOMs! Hahaha..


Wah! Cik aya ku sayang layan shushi yea cik aya... Dah tukar selera nampak! Hehehehe... Lenkali hang buat shushi jangan lupa ajak aku dtg rumah tauuu... Make sure siap dengan kicap dan halia jeruknya skali! Hiks!


We all bukan stakat makan2, minum2 and borak2 jek... Siap sessi penyampaian hadiah jugak yeak! Jangan memain! Eceh! Macam kat skolah la pulak nih, bila tiba akhir tahun jer sure ada sessi penyampaian hadiah bagai kan.... Kekeke...


Sebenonyer aku baru berkesempatan nak pass presents to aya and lynne... Kitorang punya birthday and anniversary kan berturut2 one after another... 26th Nov, birthday lynne, 27th Nov, wedding anniversary Aya and mine pulak on the 28th Nov... Kalau cik jasmine ada skali, surenyalah bertambah tambah tambah happening! Sebab dia pun november girl jugak! Takpe takpe! Next year kita WAJIB selebret together2 nampaknya nih! Kena buat kek doploh tingkat! Keh keh keh...


Btw, On sunday aritu aku terkezut rhino bila tetiba jer dapat hadiah kat atas ni... Ingatkan sapelaaa yang ding dong bell rumah aku... Rupanyaaaa santarina cik sharlynne suzana dtg bawak hadiah bestday!! Wieheheheh... Cik lynne, aku sangat sukaaaaa dengan hadiah itu! Ko memang da bomb! Thanks so much bebsie! Lots of love!



Kat atas ni pulak a bouquet of beautiful roses from Sherry! Owh my! So sweet of her!



Look at the colors... I'm so in love with the colors! Memang secocok dengan jiwaku! Pandai cik sherry kita tu pilih kaler ni utk aku... memang sedondon dengan jiwaku yang lemah gemalai ni! Kekekekee....

Ladies.... Am gonna miss u all soooooo muchhhh!! Dont worry! Aku balik holiday ke mesia tak lama... Sebulan jer... Nanti kita merewang lagi yeaaa.... Hugs and kisses!!

~ sherry, see u in KL babeh! ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails