...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Telur masin!

Wiken aritu aku TERBELI sepapan telur! 30 biji tuuuuu... Tapi murahhhhhh punya pasal la aku terbeli tuu! Aku kan pembeli berhemah yang bijak bistari! Kah kah kah...


Tapi aku telah TERLUPA yang tak lama lagi aku akan terbang pulang ke mesia... Adoimak! Cemana aku nak habiskan telur2 nih! Takkan kot tetiap hari nak belasah telur manjang! Mau pendek nyawa! Hua hua hua...

Soooo.... Idea bernas sudah mariiii! Mari kita buat telur masin! Wiehehehehe...


Tuuu diaaaa mak aihhhh! Skali 2 kotak garam tuu! Mampuihhhhh masin berdengung! Hua hua hua... Tapi takdelah aku taram sampai 2 kotak tu haaa.. Hampir2 kots! Keh3

Arghhh lantak! Aku mana tau sukatan nyer cemana! Dah nama pun telur masin, so haruslah masin kan! Letak sket2 kang takut tak masin... So kasik tarammmmm sama dia! Keh keh keh...


Hamek kau! Tak koser aku nak menunggu garam tu dilute 100% dlm air... Aku dok kacau kacau kacau, tak larut2 jugak! Tensennnn! Banyak lagi benda aku nak buat la weh! Takde makna nak menelek ko jer! Lantak ko laa situ... Kalau diizinkan Allah telur masin aku tu jadik, maka.... Jadiklah ia... Kalau tak jadik, makaaaaa....

LU PIKIRLAH SENDIRI! Kwang3

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails