...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Murah! Murah!




Yippie yeay! Suka suka suka! Mestilah suka kalau dapat beli barang murah2 kan! Rasa nak loncat tinggi2 jek tauuuu! Hoyehhh! ;-)

Bayangkan laaa.. harga asal vase kaler hijau tu Dkk119 ker 129... Lupa plak aku... tapi yang pentingnya lepas offer tinggal laaa dkk29! Giler murah kann! Made in Spain lagik! Muahahahha...

Walaupun kalernya aku kureng berkenan tapi sebab murah giler aku rembatlaa jugak... Cam rugi besau kalau tak amek! Ngeh ngeh ngeh...

Korang nampak tak bawah vase tu ada cadar bunga2 tu... Offer gak tu... Hiks! Dari hundred something tinggal 59 jer! Tanpa membuang masa lagik apalagasssss.... Teruslaaa aku rembat kan! Rugi wooo kalau tak rembat! Plak tu bukan satu jer yg kurembat, skali dua tau! Keh keh keh...

Aku dah cakap dah ngan Tuan Beso jangan suruh aku pegi IKEA! Kan dah tersopang! Dari nak beli floor mat terus ngangkut ntah hapa2 ntah... Tu pun Nasib baik aku tak terjah tingkat atas!! Idok kaluuuu memang selamat duit dia! Kah kah kah...

~ Badi IKEA tu memang kuat laaa... Tak dapek den nak nolong eh!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails