...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Habisss sebotol!

Alyssaaaa ohhhh alyssaaaa... Anak oi! Mommy suruh adik mandi! Bukan suruh adik dok berkubang berjam2 dalam shower tuuuuu....



Korang nak tau... Habis sebotol shower gel M&S aku dikerjakan dek cek mek ketot ni tau! Dah laa bau yang aku suka! Aku baru pakai dua tiga picit aje plak tuu! Adoiiii mak! nak pitam aku dibuatnya!

Padanlaaaaa dia siap nyanyi2 hepi2 ketawa2 sorang2 dlm shower tadi... Rupanyaaaa memang dia ada project baekkkk! Fuhhh gerammm gerammm gerammm... Mana taknya, dalam banyak2 liquid soaps yang ada kat situ kenapa yang aku punya jugak yang dipilihnyaaa.... Owh tidakkk!! Dia memang saje jer tau nak sabotage mommy dia nih! Uwaaaa!! Nanges!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails