...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Mascot!

Semalam Aiman cakap kat aku dia nak masuk drawing contest buat mascot... Uiks! Bio beno!

Alah... Sebenonyer bukan bebetul punya contest pun... Aku igtkan contest dapat hadiah sebijik rumah ker, sebijik keta ker takpun paling2 cikai, sebijik ipad! Kekekke... Rupanya contest Between grade 2 students aje... They will have to choose the best mascot... And the best outstanding one will be announced as the winner!


Yupe! Thats it! Nothing fancy at all but the way he described it macamlaaa da bomb sangat! excitement yang sangat melampaui batas! Hehehe... Tak pasti la pulak aku mascot tu utk apa sebenonyer... Lupa aku nak interview aiman bebetul semalam! Hehehe...


So, balik jer dari skul, tak nyempat tukar baju segala terus dia capai paper and color pencils... Nak makan pun disuruhnya aku suapkan... Semangat sungguh anak aku sorang ni kan! Buat apa pun kompemlah beria! Macam saper la tu agaknya ek?! Hahahaha...


And as usual adiknya pun kompemlah sama sebok jugak! Orang nak mengaler, dan2 tu jugak dia pun nak mengaler.... Kepohchi la awak ni dek! Macam saper la pulak tu ek?! Kekekeke...


Inilah dia hasil kerja keras aiman.... Apesal pulak la minah tu yg sebok yeak... Ish ish ish... Macam dia ajer yang buat! Ayam jantan yang berkokok, ayam betina yang sebok bertelur ni! Hehehehe... Pandai nyerrrrr aku buat pepatah baru ek! :-P


Tadaaaa... Presenting aiman and his mascot! Lawo tak? Agak2 ada can menang tak?

Jangan ditanya kenapa dia lukis monkey... Takkan kot korang tak kenal ngan aiman lagik... Banyak2 binatang yang ada dalam donia ni...Sah2 la MONKEY juga yang menjadi pojaan hatinya! Ibaratnya... aiman dan monkey tak boleh dipisahkan! Hua hua hua...

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails