...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Freezer udah sampai!

Freezer yang kutunggu2 sudah tiba jugaaaa! Woot woot! Uiks! Dah macam bunyi ketapi plak! Kekeke...


Tadaaaa... Ni la freezer baruku! Berbulan2 tuuu dok usha2 nak beli frezeer... Kejap jadik, kejap tak jadik... Dan akhirnya kini pasti! Elok molek jer terletak di depan pintu masuk ke food store-room ku!! Yessszaaa!!

Memula tu ada ati nak beli chest freezer yang beso bagak... Agak2 yang saiznya boleh sumbat orang skali dlm freezer tu ha! Kekekeke.... Tapi ko gilo ko apo! Apa benda yang aku nak sumbat dalam freezer beso tu nanti... So, we ended up Beli yang kecik jer! Lagipun, beli saiz beso kang, besolah jugak duitnya nanti... Hua hua hua... Sila elakkan pembaziran yea! :-P


Ada bagusnya jugak we all beli saiz yang ni... Later on kot nak pindah memana pun tak ler seksa sangat nak ngangkut... Dah ler tangga ke besmen aku tu lain macam sket kadar kecuramannya.... Separuh nyawa jugakla aku tengok pakcik2 tu nak bawak turun ke besmen tu haa... Sampai tertonggek2 dorang tau! Siannnnn...



Sorilah pakcik yea... Saya tak mampu nak tolong eh... Stakat tolong peganag pintu pu ok gak kan... Kekekek... Bukan apa... Nanti kalau saya sakit belakang lagi sapa yang susah... Kompemlah bukan pakcik yang susah kan... Saya sangat simpati kat poket seluar suami saya yang rabak memanjang tuuu... Kekekeke...

~ jom kita stock up food dalam freezer baru! Hoyeh!! Cuaca tengah darurat camni WAJIBlah simpan food supaya activity luaran dapat dihadkan! Kui kui kui...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails