...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Bang, tolong gosok bont*t buleh?

Keh keh keh... Geli hati aku baca title entry aku kat atas tu... Adakah korang pun gelihati sama? Kalau yea, marilah kita bantai gelak terbahak2 dulu jom! Muahahahhaa...

Okeh okeh! Sudah2 la gelak tu... Terover gelak kang nangis pulak nanti... Sapo nak jawab kang! Hiks! Tapi siyes laaa... korang sure punyalah dah igt yang bukan2 tuu kannnn.... Uiiii! Tak baekk tauuu!! Takkan la kot aku nak suruh cik abang sayang aku tu gosok bont*t aku... Selisih ok! Kah kah kah...

Aku sebenarnya nak suruh dia gosok bont*t periuk belanga dan segala mak nenek kuali yang dah berkerak kat daput tu haaa... Siyesss ok, kerak kat bont*t kuali aku tu memang dah ditahap yang sangat kritikal! Kena masuk ICU dah tuuu... Hua hua hua..



Maklum ajelah... Aku kan species yang 'rajin' giler memasak... Tu kiranya BUKTI KUKUH la tu nak tunjuk tahap kerajinan aku di dapur! Bertuah mak mentua aku dpt menantu yg pandai jaga perut anak dia kan... Waaaa... Larikssss! Kah kah kah....

Dan bertuah jugaklah menantu dia ni dapat suami yang rajin sental bont*t kuali! Ngeh3... Dah sah2 laaa kitorang dah sign Deed of Mutual Agreement... Apa korang igt beli rumah aje ker yang ada DMC? Silap besar la korang...

Kitorang pun ada DMC jugak ok... Contohnya camni laaa... Aku handle bab masak memasak... Tuan beso pulak handle bab sental menyental dan gosok menggosok periuk belanga kasik kilat bersinar2! supaya sambil2 aku memasak tu, sambil2 jugaklah aku boleh dok belek2 dan telek2 dan picit2 jerawat kat muka aku ni... Semua ini adalah Demi menjaga kecantikan diri dan menjamin keharmonian rumahtangga yang berkekalan... Hehehehe...

~ Tuan Beso, SILA BERTINDAK mengikut perjanjian yea... :-P

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails