...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Dam Dam Dum Bunyi apa?




Selamat Hari Raya you allzzzz!! Wahhhhhh! Berkurun lamanya aku tak updet blog ni kan! Jangankan kata updet, menjenguk blog tu pun idok la sempat.... Huhuhu....

Bizi bebeno aku ni yeak! Raya sakan kah? Muahahahahaha...

Owh tidaklah beraya sakan bebeno tapi bizi yang memang bizi teramat disebabkan tuntutan kehidupan! Eceh!

Anyway, dikesempatan ini aku rasa belum terlambat lagik nak ucapkan....

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.... MAAF ZAHIR & BATIN!

Kalau ada

keterlampauan kata...

Keterlanjuran bicara...

Keganasan tingkahlaku...

Kecacatan tulisan...

Kependekan akal fikiran...

Dan bla bla bla....

Harap di ampunkan dan di maafkan dan di halalkan.... Aku hanyalah insan yang MARHAEN... Eceh!

Ehh ni ikhlas tau mintak maaf... Walaupun diriku jauh di sini dan korang jauh di sana tapi hubungan kita tetap mesra! Ewwahhh!

Untuk korang semua... Ribuan terima kasih kerana menjadi pengunjung tetap dan pembaca setia blog aku ni... Walaupun yang mengfollow blog ni boleh kuhitung dengan jari tapi kamu tetap di hati.... Kekekeke...

I LAP U ALL!



~ nak duit raya sila mintak kat Tuan Beso yea... Muahahaha...


- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails