...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Penyakit sudah dtg!

Penyakit ganjil aku dah dtg menyerang! Aduhai!! Apakah, Mengapakah dan Kenapakah?

Ni yang aku cukup tak suka ni... Ingatkan ramadhan tahun ni, aku bebas di serang gejala penyakit yang sudah bertahun2 lamanya dok menyinggah dlm bdn aku ni haaa... Tapi timing dia singgah tu CUMA dlm bulan pose sahaja... Bulan2 lain memang aku BEBAS dari serangan apa2 penyakit! Am a superHealthy person! InsyaAllah!

So boleh dikategorikan penyakit ni bermusim la nampaknya.... Sadly speaking, stakat ni masih takde ubat utk penyakit bermusim aku ni haaa.... Takde doctor pun yang mampu merawat aku... Takde scientist pun yang pernah mengkaji kenapa penyakit ni tetiba dtg dlm bulan ramadhan... Huhuhu...

Berat mata yang memandang... Berat lagi bahu yang memikulnya tau... Itulah ibaratnya tanggungan seksaan penyakit aku ni.... Sangat menyeksa zahir dan batin serta akal fikiranku!

Sape2 yang ada penyakit TAK LALU NAK MAKAN SAHUR macam aku, sudilah kiranya korang berkongsi petua cemana nak get rid of this penyakit dengan aku yang kerdil ini... Kerjasama korang amatlah aku hargai! Dan semoga Allah membalas jasa baik korang itu! Amin!

Toce2 mushi2 tenkiu2!

~ bersahur dengan segelas milo suam dan 2 keping biskut!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails