...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Apa nak masak?

Kalau setiap hari aku tak yah tanya soalan yang sama boleh tak?

Tak bolehhhhh!!!! Huhuhu....

Sangat tak suka okeh dengan soalan ni! Dah la jawapan yang aku terima kekadang tu memberangsangkan.... Kekadang tu plak langsung tak membina semangat aku nak masak... Worst case scenario pulak, soalan tu in the end tak berjawab langsung! Owhhh sakit otak tidak terkata la kan!

Kan ker bagus kalau hari2 aku petik jari jer idea nak masak dtg mencurah2 macam hujan lebat! Or even better kalau kupetik jari, terus terhidang makanan di atas meja ek! Kekekeke.... Tu dah gila over melampau terlampau tahan gaban namanya tuuu!!! :-P



Owhh gambo kat atas tu saje je aku gatal2 nak tempek dlm entry ni... Dari tak meriah takde gambo, baiklah aku tempek gambo menu berbuka pose kitorang semalam kan... Tajaan khas dari Chef Tuan Beso! Wiehehehe...

Agak2 korang la kan, arini kalau aku bagi 'ayat2 cinta' baekkk punya kat Tuan Beso, dia nak tak menaja menu untuk malam ni lagik? Kekekeke... Sangat hampagas betol kan bini dia ni! Hiks!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails