...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Jetlag & Kuey Teow

Arini aku bangun kol 12 tengahari... Tu pun kalau boleh macam tanak jek tinggalkan tilam dan bantal aku yang empuk tu... Tapi disebabkan Tuan Beso dah kol cakap yg agent rumah nak dtg check besmen lagi, tu yang aku gagahkan diri jugak bangun dari katil tu... Idok kalu kompem jejak kol 2 kot baru aku bangun...

Buruk sungguh perangai aku skarang ni kan... Membuta tak sedar ke diri sampailah ke tengahari.. Hehehe... Tapi bukan aku sengaja pun... Aku jetlag tak hengat lagi ni... Nasib baiklah skolah lambat lagi nak bukak... Kalau tak memang harussss!!!

Skarang ni pun dah almost midnite tapi still mata aku segar bugar macam baru kol 6 ptg... Hehehehe... Masih lagi ikut time US la ni! Hiks! Esok pagi camnolah aku nak bangun ek! Dah la plumber nak dtg rumah kol 9 ni... Mau melayang2 badan aku gamaknya ni! Huhuhu... Tolongggg! Tolongggg!



Owh yea... Arini we all makan kuey teow jer for dinner... Tu yang aku tempek gambo kat atas ni haa.... Bukan kes malas masak tau... Tapi Tekak Tuan Beso kan dari aritu teringin nak makan kuey teow sama macam bininya ni... So, sangat mudahlah kerja aku arini setakat menggoreng kuey teow sempoi ni jer... Sekejapan jek dah siap... Hehehe ;-)

Tuan Beso tanya aku tadi apesal warna kuey teow aku tak gelap macam biasa... Aiks! Mamat ni suka sesangat yang gelap2 tau... Bukanlah sebab kicap kat rumah aku ni dah kepupusan... Stok kicap aku ada sedozen lagi kat besmen tu ha... tapi sebenonyer aku saja jek malas nak letak kicap lelebih... Biji mata aku tengok macam Dah ok jek warnanya tu... Tak sangka la pulak Tuan Beso boleh perasan kaler dia beza dengan yang sebelum2 ni...

Aku rasalah kan, memang la laki aku tu suka beno dengan kaler hitam2 ni... Sebab tu la kot dia jatuh cintan ngan aku dulu... sebab kulit aku hitam agaknya! Hahahaha... Wateva la kan... Yang penting... Hitam itu MENAWAN dan tertawan... Hehehe.. Betul tak Tuan Beso??? Jangan sampai hitam berkilat sudahlaaa yeak.. :-P

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails