...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Green Day!

Arini dedua anak aku GREENNNN... Memang kebetulan jer dedua pakai color green for their tops... Plak tu dedua pakai jeans and denim jackets... Macam berjanji2an la pulak yeak! Hahaha...


Ni kes dah takde benda nak buat dlm keta pagi tadi la ni.. Tu yang rajin giler dok snap2 gambo bebudak berdua ni... Terasa cam comel aje bebudak ni haaa... Anak saperla tu ek! Eceh! Memuji anak sendiri la pulak! Kekekeke....


Tapi bebudak ni kan kekadang tu senang jer nak suruh dorang posing... Sengih tak hengat cam tak cukup2 mulut ok... Ada masa pulak memang payah bertekak ngan dorang baru lah nak senyum colgate... Berangin betul tau!



Sementara nak menunggu gate tu bukak, apa lagi aku nak buat selain Melayan kerenah anak2 yea tak... Other than that aku layan fesbuk! Hahahaha... Kekadang tu memang aku layan fesbuk lebih dari layan anak... Wieee... Saje jer aku biarkan dorang berdua beradik tu buat hal sendiri... Kasi can mommy take a break layan diri... Hiks! Tapi selalunya sekejap jek la dorang senyap... tak lama pastu kompem yang sorang memekik, yang sorang lagi memekak! Memang tak aman aku nak berfesbuk! :-P



So, bila keadaan dah menjadi tidak terkawal dan keamanan dunia telah terancam... memang sah la mak dia kena masuk campur kan... Kalau mak dia yang ada terkenan singa lapar ni dah masuk campur, almaklum ajelah kan... Time tu bukan setakat baju dorang jer yang kaler hijau... Aku pun boleh terus bertukar jadik hijau tau! Jadik mkmmy HULK! Muahahaha... Silap2 memang dorang kena kow2 ngan aku sampai memasing keluar urat hijau! Hahahaha...


- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails