...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Family outing @ CPH Zoo...

Dari semalam sebenonyer aiman dah ngajak we all pegi ke Zoo... Tapi aku pujuk2 jugak ajak dia pegi time wiken jer... So, since dah janji nak bawak ke zoo tu, arini berbondong2lah kami anak beranak ke sana... Dekat jer pun zoo ni dengan rumah... 10 mins drive sampai... Hehehe...

Layan gambo jelah yeak... Malas la nak type pepanjang memalam buta ni... Kederat ku terbatas sket time2 pose ni... So, harap maklum jelah yea...
























Tu la antara sebahagian gambo yg aku dpt upload dlm ni... Sebenonyer banyak lagi gambo yg nak ku upload tapi ada sengal sket blog writer aku mlm ni... Asal aku tempek je hilang... Aku tempek lagi... Hilang lagi! Boleh meroyan camni tau!

Aku plak tak rajin la hai nak buat collage nih... So cukuplah tu yea gambo2 yang aku dah upload utk tatapan korang... Tak baekkk tamak bulan2 pose ni... Tuhan tak suka org yg tamak! Kekeke...

Alaa lenkali aku pegi zoo lagi, aku snap la lagi bebanyak gambo... Korang jangan risau... Aku pasti akan pegi lagi ke Zoo tu... Sebabnya... Aku dah terjebak beli Annual Pass! Muahahaha.... ;-)

~ senang sket dah ada annual pass ni nak bwk aiman jumpa kawan baek dia kat sana! :-P

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails