...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Anak kambing!





Perasan hebat sunggub anak kambing 2 ekor ni! Dasar kambing tak sedar di ekor! Tak malu agaknya gaduh di khalayak ramai... Manusia pulak tu yang menjadi penonton... Ish ish ish... Kambing... Kambing... :-P


Wehhh! Dah dah la tuu... Tak payah laaa nak bergaduh depan orang! Lagipun memang tak manis binatang bergaduh depan makhluk lain... Buat malu species binatang aje! Yappedaa!!



Kalau tanak stop gaduh jugak, aku sembelih buat sup jugak kambing2 kang! 2 ekor kambing ni rasanya cukup kot untuk open house raya aku nanti... Sekor aku buat kambing golek... Sekor lagi aku buat kari!

Haaaaa amacam? Best tak menu raya aku? Jemput la dtg ke rumah aku raya nanti kalau korang nak rasa kambing golek dan kari kambing yeaa kengkawan... Kekekeke...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails