...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Rindunya!

Owhhh i miss blogging so much but i've got no time to blog! Helloooo.... Korang ni buat2 tatau plak... Selama ni aku menyepi diri dr blogging takkan laa aku pi sorok dlm gua kot... Ish ish ish... Aku tengah vacation laa... Tengah joli katak tak hengat! Tu yang takde masa nak ngadap blog... Huhuhu... But, i do miss my blog... I miss to merepek meraban merapu menceceh in here.... :-(






Tetiap hari anak2 dok ajak pi situ pi sini... Memang hari2 hectic tak bley blah! Sampai semput nafas! Huhuhu...





Anyway, since we all dah cover 4 theme parks selama seminggu lebih kat Orlando ni... So, now ni dah tak berapa hectic sgtlah... Bolehh laa nak tarik nafas dalam2 and we all cuma nak kena make a second trip to each and every park aje, sempatlah kot aku nak cilok2 masa berblogging... Wieehehehe...





Activity bersopang pun dah memang kena dikurangkan! Takleh sopang lagi ok!! Tuan Beso, sila amek perhatian! No more sopanggggg pleassseeeee... Beg dah tak muat dah ni... Huhuhu...





I just need to buy a few more things aje... Pesanan kengkawan yang mintak tolong carikan barang dorang... InsyaAllah akan kuusahakan wahai kengkawan ku yang tersayang sekalian... Korang doa2 la bag aku muat nak sumbat bebarang korang yeak! Tak muat kalu memang pening kapla makcik! Huhuhu...





Makcik ketot kat atas ni sepesen ngan bapak dia! Boleh tahan ok dia ni... Semua benda dia nak... Semua benda dia suka! Memang sungguhlaaa anak daddy! sopang tak henat donia!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails