...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Pulang ke sarang!

Alhamdulillah kami sudah selamat sampai ke tanah jajahan yang telah ditinggalkan selama sebulan!

The moment aku stepped inside the house perasaan aku ni memang tak boleh cakap laaa... Terrrrsangatlah Legaaaaa dan hepiiii dan suka dan gumbira dan excited dan dan dan.... Macam nak lompat sampai kebumbung pun ado eh! Wieee!

Memang seronok ok balik rumah sendiri! Rumahku kan syurga duniaku! Walaupunnn hakikatnya cuma rumah sewa! Kwang3x... Sebulan rumah ni kosong tak berpenghuni... Kesian la hai sunyi sepi we all takde... Dah la rugi bayo sewa tapi tak duduk sebulan! Uhuk! Jangan ada yg menumpang udah! Adoi serams!

Kekekekke.... Dah start dahhh drama swasta aku! Belumpun panas bontot aku ni ha tapi dah start nak merapu dah yeak! Eleh korang pun dah rindu kan nak dengar aku merapu... Belum lagi masuk bab aku membebel... Sebulan aku tak membebel + merepek + meraban dalam blog ni kompem korang rindu nak baca kan... Aku tau korang tak rindu pun kat aku cuma rindu kat blog aku jek! Nyampah tau! :-P

So, nak citer ker pasal holiday suka suki ngabihkan masa, tenaga dan duit selama sebulan tu? Alamak tuan puan cik adik kakak abang oi... Kalau nak cover semua agenda aku kat US tu memang kalah novel Harry Potter okeh! Wieee....

Maklum ajer... Sebulan tu agenda aku memang penuh sepanjang masa... Hari2 memang packed! Kalau aku tunjuk schedule yang Tuan Beso buat prior to our holiday, memang korang pun terperanjat unta tau... Dari day 1 to the very last day pun memang hectic! Senang citer, memang Betul2 punya holiday sakan lupa diri la namanya nih! Hiks!

But now that we are back to home sweet home... Holiday is over... Marilah pulang ke pangkal jalan... Back to reality.... Takkan nak berholiday 365 days a year kan... Kalah Donald Trump camnih! Wieee...

Eh eh eh... Holiday isnt over yet laaaaa!!! Jeng jeng jeng.... ;-P

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails