...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Giant RC Cup!




Owh korang perasan tak gambo kat atas ni.... Aku dah tempek dlm entry aku sebelum ni... Saje nak tempek lagik skali and post special entry for this one... Sebabnya aku JAKUN jumpa mendalah ni... Kui kui kui...



Giler bapak besau cup Royal Copenhagen tu kan! Sebiji cup yang bersaiz normal tu harga dlm DKK299 per piece... 299 okeh! Bukan 2.99! Banyak beza antara dua figures tu... Kalau aku convert DKK299 ke RM adalah dekat2 RM150 utk sebiji cawan kecik yang serupa design cam dlm gambo tu...

Ok sekarang aku nak korang bayangkan... Haaa... Cepat2 bayangkan... *sambil garu2 kepala separuh gatal*

Bayangkanlah kalau giant cup tu memang REAL punya... Agak2 berapa la pulak harganya ek? Yang saiz normal tu pun dah cecah DKK299 sebijik apetah pulak yang beso gabak gini yeak... Mau juta2 tuh harganya! Fuhhhhh!! Tak bley nak kubayangkan laaaa! Boleh mabuk kopi doploh tahun gamaknya kalau minum guna cup JUTAcaWAN ni! :-P

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails