...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Tekak teringin...

Bangun pagi tadi Tuan Kecik buat suara lembik... Cakap kat aku nak makan penkek... Hmmm dia dah membosan makan cereal la tu agaknya... Hehehe...


So, layankan aje tekak pakcik tu... Bukan susah no nak buat penkek... Den kejam mato jo! Muahahaha.... Eceh! Cam expert la plaks! Kui kui kui...

*lawo plaks ku susun2 penkek tu begitu... ;-)

Tekak aku tak masuk la nak berpenkek2 pepagi ni... Skali skala nak buang tebiat boleh laaa... *uiks! Selisih* lainla kalau makan lempeng bangang ngan sambal tumis ikan bilis ker... Fuhhhh yang tu aku tak tolak ok! Doploh keping pun aku boleh bedal sekali hadap! *yea.. Aku tau aku buruk lantak!*

So, santapanku untuk pagi tadi adalah jemput2 tepung... Fuhhh gilak best! Cicah plak dengan sos cili maggi yang dah expired! Laen macam sedapnya tu! Ultimate satisfaction wa cakap luu! Akaka...


~ esok2 kalau blog ni tak berupdet lama, korang taula kenapa yea... Doa2kan aku selamat sejahtera hendaknya tau... :-)

- adie-apai's on mobile

1 *amigos*:



KIRIS.. said...

love this post..

Related Posts with Thumbnails