...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Aku RAJIN!

Wallaweii! Tittle tak bley blahh! Gayanyer macam nak jerit bagitau satu dunia kononnya RAJIN bebeno la tu! Muahahaha...

Owhhh itu sudah semestinya! Orang2 yang kurang vitamin RAJIN dalam badan macam aku ni memang kena over menunjuk sket kalau tetiba datang rajin nyer tuh! Kena jadikkan ni sebagai bukti penting bahawasanya dalam MALAS2 pun totappp RAJIN! aakakakaa... *sungguh sengal ayat itu!*

Sape kata aku GILA ngadap BOLA aje sampai tak reti nak buat benda lain... Seeee... Bukti bergambar lagik ok! Aku takde laa hadap bebeno tengok bola sampai lupa diri... Walaupun pada hakikatnya yea! Kekeke...



Tadaaaa.... Dah siap pun kususun2 cecantik dalam wardrobe.... Takde lagi dah yang dok berbungkus2 terbengkalai kat depan tangga aku tu... Beg2 ikea nyer pun aku dah lipat elok2 dah... Sedap mata memandangnyer ok..



Kuingatkan banyak beno laaa bedsheet set aku tuh... Rupa2nya alahai... Takde la banyak bebeno pun... Tak sampai doploh pun lagik! Tu pun banyak lagi kaler yang takde dalam collection aku... Wahhh!! Macam ada can nak beli lagik jek nih... Muahahaha... Kalaulah Tuan Beso baca apa yang aku tulis ni, harus tersedak Pakcik tu kat tengah laut! Hahaha...



Lega gila hati aku... Memang puas hatilah lepas berjaya menyusun segala mak nenek bedsheet dan sepupu sepapatnya dalam wardrobe ni... Fuhhh! Kalau korang nak tau, aku amek masa setahun jugaklaaa baru betul2 dpt kumpulkan setempat semua bedsheet dan duvet covers nih... Sebelum ni ada separuh tu terpaksa bermastautin kat store besmen... Gara2 tak cukup tempat nak simpan la tu... Time nak cari punyalah menggagau geledah tang mana satu beg yang aku sumbatkan mendalah ni semua....

Skarang tidak lagiii! Hoyehhh! Lepas dah kukurangkan makhluk2 yang tidak diingini dalam wardrobe tu, dapatlah kusumbat pulak semua makhluk2 yang baru ni... And now ni, semuanya dah ada depan mata tinggal utk dipilih2 jer warna apa yang aku suka!

Besok aku macam nak tukar cadar barulah! Wieeee... Semangat2!! Chaiyok2!!

~ owh yea... Aku memang GILA beli bedsheet & duvet cover! Jangan mareee! ;-)

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails