...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Pindah randah...

Owhh jangan terkujats! Aku tak pindah ke mana2 pun... Masih setia kasih di CPH ni... Wieee...

Yang berpindah cumalah sofaku ituuu.... Yezzaaaa!!! Aku laki bini telah berjaya memindahkan sofa yang sblm ni kat living hall tingkat atas ke rest area di tingkat bawah.... Chaiyok3x!!


Pergghh tak sesia2 tadi aku menguatkan otot lengan kat gym! Malam ni rupa2nya memang betul2 HEBAT gagah perkasa aku mengusung sofa tu ke bawah dengan Tuan Beso! Haaa! Jangan pandang aku takdak mata haaa... See the vontots laaa... Beso ke tak beso! Hahaha...


I lurrrveeee the new look of our resting area ala2 living hall kedua tu... Simple and menepati kehendak aku... Pasni kalau guest dtg ke rumah aku tak yah laa sesusah nak ajak naik melepak kat atas lagi... Kat bawah pun ada sofa yg comfy boleh duduk2 lepak2 sesuka hati sambil tengok tv... Hehehe..


Ishhh malam ni sure tido tak lena ni! Perasaan membara membuak2 tak sabo nak menunggu esok menjelang tiba! Hahahaha.... Memang tak sabo weih aku nak tunggu esok... Sebab apa aku tak sabo? Hehehe...

Sebabnyerrr adalahhhh...

Esok sofa BARU aku sampai! Yeeehaaaa yariibaaa!! Woww Wieeee!!! Sukanyer! Sukanyer!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails