...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Lunch date!

Owhh yeahhh! Takde angin takde ribut cuma salji lebat jer yang turun tetiba tadi telah menukar plan aku lepas habis berGYM tadi... Tonggang terbalik jadiknya tau... Sila salahkan puan sri aya! Hehheehe..

Patutnya kalau ikut plan biasa memang aku terjah balik rumah terus lepas gym... Balik rumah utk menjalankan tugas sebagai Mem Beso, memasak, melipat dan menggosok baju bla bla bla... kalau sempat... ;-)

Akan tetapiiii... Since orang yang tengah sakit belakang tu teringin sangat nak makan pizza @ Rosetta, tak mampu laaa pulak aku nak menolak permintaan dia... Kesian kat besfren aku tu tau dah berhari2 dok mengidam nak makan pizza... Dah la dia tengah sakit ni... Tak sampai ati ok! Huhuhu...



So, aku pun teruslah kol Tuan Beso to tell him that today kena outsource our dinner... Tak sempat la pulak aku nak balik ke rumah memasak... Schedule aku every weds memang FULL... One after another nak kena buat itu ini... Percaya atau tidak, PERCAYAlahh.. Hehehe...

Pakcik tu OK aje kalau aku cakap tak nak masak with or without valid reason... Dia tu kan sempoi! Untung aku dpt laki sempoi kan... Hehehe... Tapi Yang paling tak bley blah dia siap suruh aku tapaukan half of the salmon pizza and half chicken sandwich for his lunch... Akakaka... Betul2 dah kena mandrem dgn rosetta tau Tuan Beso tu!

So, nak tak nak aku kenalah tinggalkan aya and lynne kat rosetta and berkejaran pulak ke opis Tuan Beso jadik penghantar pizza... Hahaha... More or less about half an hour je kot aku dpt bersembang2 ngan the ladies tadi.... Memang tak puas borak ok! Nak tarik nafas pun tersekat2... Tapi jadiklaaa....

Lenkali kita dating lagik yea kengkawan! Lagipun niat aku cuma nak sampaikan hajat orang mengidam tu jer... Yang lagi sorang tu pulak pantang diajak beronggeng.... Cepat aje dia kata OK! Memang tak reti langsung nak dok dendiam kat rumah tau! Hehehehe... It was great fun to have u all around me! Brightened up the gloomy day, i must say!

~ ya, ko ngidam ada hasil ke takdak? Akakaka...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails