...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

My little swimmer!

Aku sedang bersantai bersama teddy bearku sambil memakan grapes! Fuhhh giler syiok sambil berblogging sambil disuap makan anggur! Terasa macam raja2 zaman dolu kala... Hahaha.... Jangan jadik raja kapooorrr sudah! Wieee...

Owh ni nak citer pasal perkembangan aiman... Tadi saje je aku jenguk dia kat pool... Since teddy bear tak sampai lagi, aku curi2 masa tgk anak bujangku itu... Dah takde tempat lain pun nak melepak time tu... Mem Kecik pun sama sebok ajak aku jenguk abang dia... Selagi tak diturutkan membebel tak habis2!



Masa we both tengah syiok tengok aiman berkuak dalam pool, tetiba coach dia approach aku... Ingatkan nak halau we all kluar dari situ... Manalah tau kan... Hehehe...

Rupa2nya dia nak bagitau aku yang aiman should go to the advance class... He has made a good progress... Wednesday class ni mostly bebudak beginner + intermediate yang join tu yang coach dia rasa aiman dah tak sesuai be in that group... Dia takut aiman bosan buat benda yg sama...


Tapi problemnya mamat kecik aku ni nak be amongst his good frens... Majority kengkawan kelas dia... Tu la pasal... Kalau dia join monday's session kompem dia boring sebab ramai girls... Ada sorang dua je kot boys if i'm not mistaken... Silap2 takde... Hahaha...



Tadi masa aku slow talk ngan aiman, nampak jugak muka dia yang reluctant to go to the monday's session tapi dia tau yg if he joins monday's group he could be a better swimmer and be able to learn new techniques...

He told me to give him some times to think about it until this may... Wahhh ayat aiman takleh blahhh daa... Suddenly he Sounds SO serious rite... Hahahaha... But, i MUST respect that... ;-)

Lets see how it goes... Until then...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails