...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

He's home!

Yezzaaaa peepz! My darling 'teddy bear' is home! Hahaha... Kesian kat TB... Dari Tuan Beso terus jadik teddy bear! SO CUTE!! Akakaka...



Sangat GUMBIRA rasanya hati bila teddy bear sudah pulang! Nampak susut la pulak perut dia tuh... Alamak baru seminggu dah kecut cenggitu... Kalau sebulan mau tinggal tulang gamaknya! Wieee...

Takpe takpe... Pasni aku bagi dia makan cukup2! Dalam masa sehari kompem boleh naik seinci perut dia tu! Hiks!! Pagi tadi pun siap bagitau tu arini nak makan beehoon soto... So, dengan rasa penuh kasih sayang dan cinta yg membuak2 aku masakkan soto ayam untuk teddy bearku yang tersayang....


Dah berhari2 tak masak since dia pegi laut, arini aku berpencak silat kat dapur sampai tak dan nak bukak tudung... Balik rumah terus terjah fridge kuarkan ayam, boiled air, siapkan rempah bla bla bla then tadaaaaa.... Within half an hour siap kuah soto aku! Wieee...



Aku ni kalau disuruh buat kerja waktu2 kecemasan memang sangat effective! Tapi kalau banyak masa yang terluang kompem aku jadik snails... Hua hua hua...

Ehhhh sowie korang! Malam ni takleh merapu sangat! Masa untuk membelai teddy bearku sudah tibaaaaa.... Wiee..

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails