...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Maveles beb!!

Aku TAK rela nak dinner kat luar dengan cuaca yg gloomy camni! I would rather cook sesimple yg boleh and have my dinner at home! Bukankah rumahKU syurgaKU! Wieee...

So today, we had dinner at home! Walaupun previously we had decided to have dinner outside... Tuan Beso wanted to eat the leftover mee kari while me teringin sangat nak makan nasi panas2 dengan sambal belacan mak siah gila! Hahahaha...






Jangan ditanya kenapa nama sambal tu camtu... Aku takde jawapan nyer ok! Yang aku tau sambal ni sedap hingga ke usus!



Semestinyer MARVELLOUS giler ok makan sempoi camni! Dapat plak makan ngan petai celur + ulam kacang panjang! Adoiiii!!! Mana tak meleleh air hidung woi! Hahahaha...

Pada aku dpt makan camni lagik seribu kali sedap than makan kebab and shawarma and the like! Sesungguhnya aku rela berlauk sempoi cenggini... Senang pun senang... Sedap pun sedap... Kalau ada ikan masin lagik terangkat woooo!!! Fuhhh!!!

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails