...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Loose... Tight... Go...

Baru semangat2 nak mengayuh tetiba beskal aiman plak buat hal! Loose chain daaaa! Adoi sengal betul! Selama ni ok je pung! Apa kes plak tetiba nih!!


Memula ingatkan lepas dah betulkan ok la balik... Tapi 2-3 kali kayuh, tertanggal semula...


Sampai pakcik ketot ni sakit jiwa! Muka dia memang dah tak ley blah... Dok menahan nak nangis jer... Dia tu kan emo terlebey sudah! Akakkaa...


Nak tak nak Tuan Beso kena patah balik ke rumah amik spanar and wrench... Nasib baik rumah aku tu dekat jek dr tempat kejadian... Hehehe...





We all dok melepak2 kat Gefion Fountain tu sambil mengunyah2 dan meneguk air tak henti2... Punyalah berzaman nak nunggu mamat tuh sampai... Rupanyaaaaa... Dia sempat potong buah pelam lagik! MasyaAllah! Laki aku! Laki aku!


Lepas Tuan Beso betulkan loose chain tu bagi ketat then we all continued with our journey... Eceh! Macam nak pegi mana jek! Padahal kat situ2 aje... Hehehe...


Tapi jauh gaklaaaa we all meround! Nak dekat sampai area Langelinie tu...


Owh semalam ada Sakura Fest tak jauh dari opis Tuan Beso... Ingatkan nak pegi jenguk jugak semalam kat sana tapi memandangkan ada HAPPY HOUR so tak kesampaian hajat ku... Layan happy hour lagik masyuk wooo! Hehehhee...


We went all the way up and down the hilly road..... Redah jelah kemana pun janji mamat ketot tu puas hati dpt naik bike dia... Selagi tak ditunaikan hajat dia yg dah berbulan2 nak main bike tu... Selagi tulah dia memekak! Macam nak pekak dah telinga aku nih! Hehhee...








Giler berlambak gambo aku snap all along tu.. Sebelah tangan pegang handle... Sebelah pegang henpon... Dua tiga kali nak terkucil tapi nasib baik balancing aku agak da bomd! Hahahaha... Idok kalu harus ke laut la aku terjunam!





Fuhhh best gilak ok dapat naik beskal beramai2 sefamily nih! Boleh terpilih jadik calon keluarga bahagia yang mengamalkan cara hidup sihat nih! Muahaha... Boleh gitu?!





The view was truly amazing and magnificent despite of the windy & chilly weather... Yang bagusnya cycle jejauh pun tak berpeluh ketiak! Hahahaha... Wehhh kalau kat mesia ni dah kompem aku basah lencun luar dalam ok! Hiks!!





Dekat 3 jam jugaklah we all meround naik bike... Pakkal jer esoknya tu (monday) dah nak skul... Kalau tak harus si aiman tak nak balik lagik! Selagi tak gelap selagi tu dia igt masih awal! Padahal skarang kol 9+ pm baru nak gelaps! Huhuhu...





Haaaa tu diaaa penangan angin sepoi2 ganas sampai tertido terlentok2 anak dara aku! Tak sah kalau tak hisap jari ok! Hhahaha....

This wiken we're gonna be on our bike again! Maybe we will hit further up towards klampenborg! And if the weather permits, picnicking is FUN too! We'll see how it goes! Wieeee...

- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails