...there's always something to share... i'm sharing the stories of my journey in life... for myself to remember, to appreciate and to miss in the future...

Squashh!!

Wieee! At last... I have found a partner to play squash with me! Woww wiee! Yippie yeay! Hahaha... Sangatlah sengal tidak terkata nampaknya! Akakkaa...

Sebenonyer aku telah memaksa Tuan Beso ikut aku pi gym arini! Memula dia tak nak ikut! Bagi alasan itu ini... Tapi lepas bini dia dah ala2 nak merajuk buat muka kelat cam taik kuda terus dia suka PAKSA rela nak jadik partner squash aku! Wieee...



Berhasil jugak usaha merajuk aku tadi! Akakaka... Dah tu sape lagi nak layan keGILAan aku kalau tak dia kan... Dah sah2 dia cuti arini kan... Apalagasss! Haruslah dikerah tenaga zahir dan batin oleh bini nyer yang terchenta ni...



Aku kena BULI cukup2 kat dlm court tadik! Siyes dia bagi aku lari mengejar bola macam tak cukup2 kaki aku nak lari! Perghhhh! Macam nak balas dendam kat mommy ajer daddy nih! Hahahaha...



Tapi aku *suka suka suka* sgt dpt berpartner dengan my life-partner nih! Best wooo dpt terjebak dengan activity sihat camni dengan laki sendiri... Takkan nak cilok laki orang kot! Uiks! Nauzubillah! Hahahaha....



InsyaAllah kalau ada masa dan ketika yang sesuai we all nak main squash sesama lagik... Dapat seminggu sekali pun jadiklaaa... Boleh merapatkan lagi hubungan suami isteri tau! Takkan laaa asyik nak beractivity bebas di malam hari je kot! Kenalah seimbang malam dan siang ka ! Akakakkaa.... Wooppssieeee!



- adie-apai's on mobile

0 *amigos*:



Related Posts with Thumbnails